اخبار داغ

مسئول عمران شهرداری دهگلان خبر داد:

توزیع 7 هزار تن آسفالت در معابر وخیابانهای سطح شهر دهگلان

توزیع 7 هزار تن آسفالت در معابر وخیابانهای سطح شهر دهگلان
مسئول عمران شهرداری دهگلان از توزیع 7 هزار تن آسفالت در معابر وخیابانهای سطح شهر دهگلان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود محمدی مسئول عمران شهرداری دهگلان در گفتگو بادهگلان شیدا از توزیع 7 هزار تن آسفالت معادل ۵۰۰۰۰ مترمربع ازخیابانها و معابرسطح شهر دهگلان خبر داد و گفت: مقدار ۱۵۰۰۰مترمربع دیگر نیز انجام خواهدشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,



محمدی گفت: رسیدگی به وضعیت آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان و مطالبات بحق آنان، طبق برنامه و جدول زمانی پیگیری و اجرای می شود.

 

مسئول عمران شهرداری دهگلان با اشاره به وضعیت نامناسب کوچه مسجد جامع دهگلان گفت:  ظرف 48 ساعت آینده این کوچه روکش و ترمیم خواهد شد.


وی افزود: توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر و خیابان‌ها از خواسته‌های به حق شهروندان دهگلان بوده که با اجرای عملیات بهسازی معابر، این خواسته‌ها پیگیری می‌شود.


محمدی اظهار داشت: افزایش و ارتقا کیفیت معابر از اولویت‌های اصلی شهرداری بوده و در این راستا در سال جاری همچون سایر سال‌ها نسبت به این امر اقدام کرده تا رضایتمندی شهروندان را شاهد باشیم.

 
وی با اشاره به ساماندهی پیاده روهای سطح شهر دهگلان گفت: تاکنون 4500 متر از جداو فرسوده سطح شهر جدول گذاری شامل کانیوا و بصورت کتابی اجراشده است.


 وی در ادامه گفت با سفارش و درخواست شورای شهر و بررسی صورت گرفته مدت زمان باقی مانده اکیپ پخش آسفالت به کوچه ها جهت کارکرد و پخش انتقال داده میشوند.


 
انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه