اخبار داغ

طومار 150 خانوار سنندجی به حقوق شهروندی گم شده در کوچه های خاکی

طومار 150 خانوار سنندجی به حقوق شهروندی گم شده در کوچه های خاکی
کوچه های خاکی همراه با تاریکی های شبانه ، جلوه ی ناپسند و زشت از آپارتمان های تامین اجتماعی واقع در شهرک زاگرس سنندج را به نمایش می گذارند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، کوچه های آسفالت نشده در شهرسنندج سرگردانی بورکراسی اداری بین شهرداری و شرکت برق شدند . کوچه های خاکی همراه با تاریکی های شبانه در کوچه ها ، جلوه ی ناپسند و زشت از آپارتمان های تامین اجتماعی واقع در شهرک زاگرس سنندج را به نمایش می گذارند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

این محله هر چند قدمت زیادی ندارد اما  شهروندان این محله گلایه های فراوان از کوچه های خاکی و عدم آسفالت آن دارند .

,

 

,

, ,

چند تن از اهالی کوچه که بسیار شاکی نیز بودند متذکر شدند : کوچه مذکورسراشیبی ، پستی و بلندی زمین نیز دارد که البته در وهله اول نیاز به زیرسازی و یکسان سازی زمین می باشد و در آسفالت نیز قطعا خواهد داشت .

,

 

,


ساکنین آپارتمان های دامپزشکی و تامین اجتماعی واقع در شهرک زاگرس پشت مسجد فاروق اعظم به تداد تقریبی 150 خانوار در نامه ای سرگشاده خطاب به شهردار و شورای شهر سنندج، خواستار  آسفالت کوچه ها  شده اند.

,
,

, ,


مشکلات موجود در این محله بعد از چندین سال سال چنان عرصه را بر اهالی این محله تنگ کرده که به ناچار با تهیه و امضای طوماری خطاب به مسؤولان شهرستان که رونوشت آن به دفتر خبری شهرستان نیز ارسال شده است، مشکلات و نارسایی‌های محله را بیان کرده و خواستار ارائه راهکاری از سوی مسؤولان شده‌اند.

,
,

, ,


در بخشی از این طومار آمده است:  « اینجانبان ساکنین آپارتمان های دامپزشکی و تامین اجتماعی واقع در شهرک زاگرس سنندج پشت مسجد فاروق اعظم به تعداد 150 خانوار، به استحضار می رساند که چند سالی است از اتمام پروژه های مذکور سپری می گردد ولی متاسفانه خیابان فرعی و کوچه های محله مذکور فاقد طراحی مهندسی لازم می باشد به نحوی که معبر اصلی آن دارای شیبی تند و عرض 13 متر خاکی و محصور بین دو کوه سنگلاخی می باشد و در فصل زمستان بعلت نزولات جوی و لغزندگی ناشی از یخ زدگی کوچه آنهم با شیب تند با مشکلات عدیده ای از جمله زمین خوردگی و شکستگی دست و پا مواجه هستیم و اداره ی برق نیز به علت فقدان طراحی مهندسی نسبت به نصب تیربرق روشنایی در محله مذکور اقدامی انجام نداده که منجر به تاریکی مطلق منطقه در هنگام تاریکی هوا می شود که تردد برای اهل محل مشکل شده و بستری فراهم گردیده که سارقین و معتادان به راحتی قادر به سرقت خودروهای شخصی و منازل اشخاص باشند لذا امیدواریم شهرداری و شورای شهر سنندج تدبیری اتخاذ نمایند تا نسبت به ساماندهی معابر، زیر سازی و آسفالت خیابان های فرعی و کوچه های مرتبط اقدامات لازمه را انجام دهند.»

,
,

 

,

, ,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه