اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

تبرئه حقوق های نامتعارف که تخلفشان محرز شده قابل قبول نیست/ انقلاب اسلامی برای از بین بردن ژن برتر آمده است

تبرئه حقوق های نامتعارف که تخلفشان محرز شده قابل قبول نیست/ انقلاب اسلامی برای از بین بردن ژن برتر آمده است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که از رانت آقازادگی استفاده می کنند قابل قبول نیستند زیرا انقلاب اسلامی برای از بین بردن ژن برتر آمده است و هر کسی توانمندی، لیاقت و شایستگی بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد می تواند در پست خود فعالیت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با تبرئه نجومی بگیران توسط دیوان محاسبات اظهار کرد :اکنون برای جامعه قابل قبول نیست وقتی روی یک پرونده کلی کار شده و بعد از کلی سرو صدا در کشور و فضاسازی ها این افراد که تخلفشان محرز شده است بگویم که اتفاقی نیفتاده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

تبرئه حقوق های نامتعارف که تخلفشان محرز شده قابل قبول نیست

, تبرئه حقوق های نامتعارف که تخلفشان محرز شده قابل قبول نیست, تبرئه حقوق های نامتعارف که تخلفشان محرز شده قابل قبول نیست,

 
وی گفت : یکسری از افراد از قانون و مقررات عدول کرده اند و تخلف آن ها محرز شده است اگر خروجی آن منجر به این شود که هیچ اتفاقی از نظر دیوان محاسبات نیفتاده باشد که این از نظر من قابل قبول نیست .

,
,


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : یکسری دیگر از افراد هم در ظاهر قضیه با قانون و مقررات مغایرتی نداشته اند ولی نمی توانند هر کاری را که دلشان می خواهد انجام دهند و حقوق های عجیب و غریب دریافت کنند .

,
,

 
پورابراهیمی در رابطه با افرادی که اقدامشان کاملا مغایر با قانون بوده ، عنوان کرد : تخلفشان کاملا محرز است و پرونده ای در این خصوص برای آن ها تشکیل داده اند که باید با آن ها برخورد شود حال اگر در این مورد دیوان عدالت عبور کرده باشد خوب به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

,
,


وی افزود : اگر در خصوص موضوعاتی که تفسیر می شود که قانون مسکوت مانده و چیزی ندارد رویکرد آن عرفی است و قاضی دیوان محاسبات و دیوان عدالت باید تصمیم بگیرد .

,
,

 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : ولی در هر صورت این موضوع نیازمند این بود که یک شکلی از کار توسط دستگاه نظارت و حقوقی انجام می شد تا قدرت بازدارندگی داشته باشد زیرا این سروصداها می تواند ایجاد ناامیدی و اثر منفی در جامعه داشته باشد .

,
,


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت : بعد از این مسائل در مجلس یک چهارچوبی فراهم شده تا دامنه وسیع تصمیم کاملا کمی و محاسباتی باشد و دیگر کسی نتواند از چهارچوب عدول و تخلف کند .

,
,


وی همچنین در خصوص انتصاب آقازاده ها در سمت های مختلف در سطح کشور گفت : اگر کسی فارغ از اصل و نصبش دارای تخصص علمی و اخلاقی باشد قائدتا نباید به واسطه نسبت به کسی محروم شود و از سوی دیگر هم کسی نباید از این نسبت فامیلی سوء استفاده کند.

,
,

انقلاب اسلامی برای از بین بردن ژن برتر آمده است

, انقلاب اسلامی برای از بین بردن ژن برتر آمده است, انقلاب اسلامی برای از بین بردن ژن برتر آمده است,

 
پورابراهیمی تشریح کرد : هر گونه نصب افراد باید بر اساس شایستگی علمی ، تخصصی و دینی آن ها باشد و اگر این موارد را داشته باشد باید انتصاب صورت بگیرد و در غیر این صورت قابل قبول نیست .

,
,

 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : افرادی که از رانت آقازادگی استفاده می کنند قابل قبول نیستند زیرا انقلاب اسلامی برای از بین بردن ژن برتر آمده است و هر کسی توانمندی، لیاقت و شایستگی بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد می تواند در پست خود فعالیت کند .

,
,

 
وی در رابطه با بودجه عمرانی کشور و استان ابراز داشت : اکنون با گذشت ۶ ماه از سال عملا بودجه های عمرانی کشور تخصیص 15 درصد و نقدینگی اش بیش از 2 درصد نبوده و این موضوع نگران کننده است .

,
,

 
پورابراهیمی در پایان اظهار داشت : اکنون کل بودجه کشور صرف هزینه های جاری می شود و با این وجود ما دیگر نیازی به نوشتن بودجه های عمرانی نداریم .

,
,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه