اخبار داغ

مدیرکل ارشاد مازندران:

کسی برای مادیات مدافع حرم و وطن نمی‌شود/ فضای مجازی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس

کسی برای مادیات مدافع حرم و وطن نمی‌شود/ فضای مجازی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس کسی برای پول به جبهه نرفت، امروز هم کسی برای مادیات مدافع حرم و وطن نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از مشهدسر، احد جاودانی در جمع فعالان و مسؤولان دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز جوانانی بود که مخلصانه و با باورهای عمیق ایمانی در مقابل همه دنیا ایستادند، اظهار کرد: همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس کسی برای پول به جبهه نرفت، امروز هم کسی برای مادیات مدافع حرم و وطن نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر،,

وی افزود: امروز در عراق و سوریه هم نیروی‌های مردمی با همان باورهای اعتقادی رزمندگان ما در مقابل داعش و نظام سلطه به پیروزی رسیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: هیچ جنگی در جهان نظیر جنگ تحمیلی علیه ایران، نابرابر و غیر انسانی نبود و همه دنیا پشت سر صدام بود تا ایران اسلامی نباشد.

جاودانی خاطرنشان کرد: کشورهایی که درگیر جنگ بوده‌اند تلاش می‌کنند تا حماسه مرد‌شان حفظ بماند اما ما هنوز نتوانسته‌ایم آن طور که در شان دفاع مقدس است، ابعاد نظامی و معنوی این حماسه را به نسل کنونی منتقل کنیم.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از مولفه‌های فرهنگی و هنری در حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد وگفت: فضای مجازی با مخاطبان میلیونی که دارد، فرصتی برای فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان برنامه‌های امسال بزرگداشت هفته دفاع مقدس را حول محور حماسه حسینی و محرم عنوان کرد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه