اخبار داغ

دادستان مرکز مازندران خبر داد:

انهدام باند جعل و تهیه کارشناسی‌های خلاف واقع جهت آزادی زندانیان در مازندران

انهدام باند جعل و تهیه کارشناسی‌های خلاف واقع جهت آزادی زندانیان در مازندران
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از انهدام باند جعل و تهیه کارشناسی‌های خلاف واقع جهت آزادی زندانیان در استان خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون 9 نفر دستگیر و به تحصیل بیش از 40 میلیارد ریال از خانواده زندانیان اقرار داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگو با عصرساری، از انهدام باند جعل و تهیه کارشناسی‌های خلاف واقع جهت آزادی زندانیان در استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: در این راستا تاکنون 9 نفر دستگیر و به تحصیل بیش از 40 میلیارد ریال از خانواده زندانیان اقرار داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, عصرساری,

وی افزود: این باند متشکل از تعدادی افراد عامی، کارشناسان رسمی کانون و مرکز مشاوران همچنین کارشناسان قوه قضاییه و خبره بوده که با کارشناسی‌های خلاف واقع و جعل دستور قضایی و اسناد، نسبت به آزادی زندانیان اقدام می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران تصریح کرد: با دستور دادستانی مرکز استان و هماهنگی دادستان‌های شهرستان‌های محل وقوع جرم، متخلفان طی یک عملیات پیچیده، توسط مأمورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران با همکاری اداره کل اطلاعات استان، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

جعفری با بیان اینکه سه نفر از افراد دستگیر شده از کارشناسان رسمی و خبره هستند، تأکید کرد: دو کارشناس دیگر نیز در این رابطه احضار شده و چند تن از متهمان که در این خصوص نقش داشته‌اند، تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

وی در پایان به خانواده‌های محکومین و زندانیان، صاحبان اسناد و کارشناسان رسمی نسبت به رعایت موارد قانونی هشدار داد و گفت: این‌گونه فعالیت‌های خلاف قانون به‌صورت نامحسوس توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان رصد می‌شود و خانواده‌های زندانی و محکومان باید امورشان را از مجاری قانونی پیگیری کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه