اخبار داغ

از همرزمان شهید جمیل شهسواری:

فرصت دوباره کاک جمیل به نیروهای فریب خورده ضد انقلاب

فرصت دوباره کاک جمیل به نیروهای فریب خورده ضد انقلاب
کاک جمیل قبل از آغاز درگیری با صدای بلند از نیروهای ضد انقلاب می خواست که خودشان را تسلیم کنند. شهید شهسواری به آن ها قول می داد در صورت تسلیم شدن و تحویل اسلحه در امان خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، یکی از همرزمان شهید کاک جمیل شهسواری خاطره ای حضور این شهید بزرگوار در عملیات ها و نوع نگاه متفاوت ایشان نسبت به نیروهای ضد انقلاب را این گونه بازگو می کند:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

در اوج ناامنی های کردستان بود که خبر رسید گروهک های ضدانقلاب نیروهایشان را در مناطق اورامان افزایش داده و دست به تحرکاتی زده اند. فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان دستور داد برای مقابله با اقدامات دشمن، عملیاتی در منطقه انجام شود.

,

 

,

شهید جمیل شهسواری به عنوان طراح و ناظر عملیات انتخاب شد و به همین خاطر فرماندهی گردان به شخص دیگری واگذار شد. به طرف ارتفاعات اورامانات حرکت کردیم، اما به علت ناآشنایی بیشتر بچه ها با منطقه در کمین سه گردان از نیروهای ضد انقلاب گرفتار شدیم. نیروهای ضد انقلاب بر ما مسلط بودند و تک تیراندازهای دشمن به راحتی می توانستند نفرات ما را مورد هدف قرار دهند.

,

 

,

وقتی خبر به کمین افتادن ما به کاک جمیل می رسد، ایشان نمی تواند صبر کند و با کسب اجازه از فرماندهی قرارگاه وارد منطقه می شود.

,

 

,

وفتی کاک جمیل وارد منطقه شد، اوضاع درگیری تغییر کرد و ما که تا آن لحظه نمی توانستیم سرمان را بلند کنیم، توانستیم رو به ارتفاعات پیشروی کنیم. شهید شهسواری به اتفاق چند تن از نیروهایش با حرکات زیگزاکی به طرف ارتفاعات بالا می رفت و به طرف دشمن تیراندازی می کرد.

,

 

,

از لحظه ای که شهید شهسواری به ما ملحق شد، به مدت 11 الی 12 ساعت درگیری سخت و نفس گیری با نیروهای ضد انقلاب داشتیم، تا اینکه توانستیم با تحمیل تلفات سنگین به نیروهای ضد انقلاب، آن ها را وادار به عقب نشینی کنیم.

,

 

,

یکی از ویژگی های بارز شهید شهسواری این بود که در زمان رویارویی با نیروهای ضد انقلاب، خودش را با صدای بلند معرفی می کرد و در برابر نیروهای دشمن رجز می خواند؛ چون می دانست که نامش لرزه بر اندام دشمن می اندازد. بارها دیده بودیم که نیروهای دشمن با شنیدن نام کاک جمیل از معرکه می گریزند.

,

 

,

کاک جمیل قبل از درگیری با صدای بلند از نیروهای ضد انقلاب می خواست که خودشان را تسلیم کنند. کاک جمیل به آن ها قول می داد در صورت تسلیم شدن و تحویل اسلحه در امان خواهند بود. وقتی علت را از شهید شهسواری می پرسیدیم در پاسخ می گفت: اکثر جوانانی که علیه حکومت اسلامی سلاح به دست گرفته اند، فریب تبلیغات نیروهای ضد انقلاب را خورده اند. اگر ما بتوانیم آن ها را یک بار دیگر به دامان انقلاب اسلامی برگردانیم بدون خون ریزی به سه هدف دست می یابیم. اول اینکه بدون خونریزی از تعداد دشمنان انقلاب کاسته می شود. دوم اینکه خانواده های زیادی در شهرها و روستاهای ما داغدار نمی شوند و در نهایت سوم اینکه، این افراد یک بار دیگر از نعمت زندگی کردن برخوردار می شوند و به زندگی عادی خودشان برمی گردند.

,

 

,

همین دیدگاه و شیوه شهید شهسواری و امثال این شهید بزرگوار بود که روز به روز بر تعداد توابین می افزود. تا جاییکه در زمان فرماندهی کاک جمیل یک گردان از همین نیروهای تواب شکل گرفت که در کنار رزمندگان سپاه اسلام شجاعانه با دوستان قدیمی خودشان که حالا دیگر دشمن خونی اشان محسوب می شدند، می جنگیدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه