اخبار داغ

تا 3 ماه آینده؛

بسته سرمایه گذاری کلان در شهر جدید ایوانکی تدوین می شود

بسته سرمایه گذاری کلان در شهر جدید ایوانکی تدوین می شود
معاون وزیر راه و شهر سازی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرکت عمران شهر های جدید گفت: نگاه اصلی به استراتژی ایجاد شهر جدید در ایوان کی هدایت جمعیتی پایتخت و کلان شهر به این شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه بررسی مشکلات اجرایی پروژه شهر جدید ایوانکی با حضور معاون وزیر راه و شهر سازی و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شهرکت عمران شهر های جدید، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن جلسات بخشداری ایوانکی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

حبیب الله طاهر خانی معاون وزیر راه و شهر سازی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرکت عمران شهر های جدید در این جلسه با اشاره به اینکه  نگاه اصلی به استراتژی ایجاد شهر جدید در ایوان کی هدایت جمعیتی پایتخت و کلان شهر به این شهر است، گفت: شهر جدید ایوانکی می تواند به عنوان یک منطقه مهم در کلان شهر پایتخت باشد.

,

معاون وزیر راه و شهر سازی به ایجاد بستر های لازم در جهت تزریق جمعیتی و جایگزینی برای کلان شهر تهران اشاره کرد و تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در شهر جدید ایوانکی مورد غفلت قرار گرفته است نگاه صرف مسکنی می باشد و ما در برنامه های خود به دنبال فعال نمودن حوزه سرمایه گذاری خدماتی در این شهر جدید هستیم.

,

 طاهر خانی در ادامه اظهار کرد: بسته های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در شهر جدید ایوانکی آغاز شده است و بنا داریم برای معرفی این فرصت ها در کنار پایتخت تبلیغات میدانی را آغاز نماییم.

,

وی در ادامه به نبود مشکلات زیر ساختی و حوزه رفاهی و خدماتی در این شهر جدید با تدابیر شدید تا چند ماه آینده اشاره کرد و گفت: در اجرای این برنامه ها و رفع مشکلات در حوزه بودجه ای در شرکت شهر های جدید یک بخش جداگانه مالی و اعتباری با نام شهر جدید ایوانکی ایجاد شده است .

, .,

شهر جدید ایوانکی مشکل  زیر ساختی خاصی ندارد

, شهر جدید ایوانکی مشکل  زیر ساختی خاصی ندارد,

در ادامه این جلسه غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به ضرروت توجه بیشتر به حوزه خدماتی و رفع مشکلات در شهر جدید ایوان کی خبر داد و گفت: شهر جدید ایوانکی فرصت طلایی برای استقراری جمعیتی پایتختی است و باید از این فرصت دربرنامه های کلان و کاهش جمعیتی پایتخت استفاده نماییم.

, .,

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از ورود یک شرکت سرمایه گذاری چینی برای اجرای خط متروی تهران- پاکدشت - ایوان کی - گرمسار خبرداد و افزود: توسعه ریلی و حمل و نقل تا چند سال آینده در این منطقه و ایوانکی و گرمسار محقق می شود و این شهر جدید ایوان کی است که می تواند با برنامه ریزی در این بخش شاهد توسعه باشد .

, .,

کاتب به حل مشکل آب شهر جدید ایوانکی با اتصال این پروژه به خط لوله پروژه از تصفیه خانه گرمسار به ایوان کی خبرداد و افزود: پروژه شهر جدید ایوانکی باید با همت بیشتر مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی به رشد بیشتر برسد .

, .,

وی در ادامه اظهار کرد: ایجاد یک شرکت مجزا با نام شهر جدید ایوانکی و جدا شدن از شرکت شهر پرند از خواسته های مهم و به جا ماست .

, .,

توسعه صنعتی باعث رونق منطقه شهر جدید ایوان کی

, توسعه صنعتی باعث رونق منطقه شهر جدید ایوان کی,

در ادامه این جلسه داریوش طاهری فرماندار گرمسار با تاکید بر حل مشکلات حوزه زیر ساختی پروژه شهر جدید ایوانکی افزود: مسئولان باید در زمینه حل مشکلاتی از قبیل خدماتی ، مدرسه و پاسگاه نیروی انتظامی تلاش نمایند .

, .,

فرماندار گرمسار در ادامه اظهارداشت: باید شهر جدید ایوانکی آماده توسعه و تحول بزرگ برای حوزه استقرار جمعیتی کلان شهر پایتخت باشد و این آمادگی وجود دارد و به دلیل وجود سه شهرک صنعتی این هدف آماده تر است .

, .,

درپایان نیز معاون وزیر راه وشهر سازی از روند اجرای پروژه ها در شهر جدید ایوانکی به همراه مسئولان بازدید کرد .

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه