اخبار داغ

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 15:

برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت در جامعه تاثیرگزار است

برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت در جامعه تاثیرگزار است
یکى از مسائل مهم در تربیت افراد بخصوص نوجوانان در جامعه، توجه ویژه و برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت آنان می‌باشد که نیازمند توجه جدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اسماعیلی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با زنان خبر گفت: اوقات فراغت برای انسان‌ها بسیار مهم است و با برنامه‌های مشخص برای گذراندن مفید آن در جامعه و سایر جنبه‌های زندگی به‌طور چشمگیری تأثیر گزار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی با اشاره به اهمیت اوقات فراغت برای بانوان افزود: با توجه به فعالیت‌های بانوان در منزل و محیط کار، برخی از آنان در مدیریت زمان خود دچار مشکل می‌شوند و فرصتی برای گردش، تفریح و گذراندن اوقات فراغت برنامه‌ریزی‌شده ندارند که در این راستا، اوقات فراغت مفید می‌تواند ازنظر روحی و عاطفی، زنان را برای ایفای نقش‌های مهم آماده کند.

,

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: تابستان امسال 66 تور تهران‌گردی در مورداجرای سیاست‌های اوقات فراغت توسط شهرداری منطقه 15 برگزار شد که تعداد 7225 نفر از شهروندان از برنامه‌های آن استفاده کردند.

,

وی اظهار داشت: این تورها در خصوص معرفی اماکن تاریخی، فرهنگی، مذهبی و گردشگری شهر تهران برای شهروندان محلات برگزار شد.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 15 با اشاره به استقبال مردم از برنامه‌های اوقات فراغت خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلفی همچون: شهروندان محلات، نوجوانان، نخبگان، دانش آموزان، دانشجویان، ائمه جماعات و روحانیون مساجد، فعالان حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌های کم برخوردار و فعالان همیاران سلامت روان از تورهای یک‌روزه و نیم روزه تهران گردی استفاده کردند.

,

وی در ادامه گفت: در این راستا 16 تور زیارتی شامل زیارت امام‌زاده داود (ع)، امام‌زاده صالح‌ (ع) و حرم امام خمینی (ره) تشکیل شد.

,

اسماعیلی در پایان تصریح‌کرد: 50 تور تهران‌گردی با استقبال خوب شهروندان برگزار شد و طی آن از پارک دلفین‌ها، پارک ارم، پارک ژوراسیک، بوستان بهشت مادران، پارک جمشیدیه، پارک لاله، تنگه واشی، دارآباد، جاجرود، قشم، لویزان، لواسانات، باغ کتاب، باغ پرندگان، باغ فیض پونک، باغ‌موزه دفاع مقدس، باغ گیاه‌شناسی، ری گردی، کن گردی، بی‌بی شهربانو، سه برج، دهکده آبی پارس،  فرهنگسرای بهمن و پل طبیعت  بازدید به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه