اخبار داغ

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد:

توسعه مازندران در گرو تغییر استاندار است/ دنبال فردی قوی و کارآمد هستیم

توسعه مازندران در گرو تغییر استاندار است/ دنبال فردی قوی و کارآمد هستیم
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دنبال فردی قوی و کارآمد برای توسعه استان هستیم و از افراد شاخص و کارآمد استفاده می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگوبا تنکابن24، اظهار کرد: نشست انتخاب استاندار به نتیجه خاصی منتهی نشد و باید در جلسه‌ای با حضور وزیر کشور، اسحاق جهانگیری و محمود واعظی تصمیم‌گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنکابن24,

وی با بیان اینکه اگر قرار است اصلاح و توسعه استان مازندران صورت بگیرد باید استاندار مازندران تغییر کند، افزود: ملاک در انتخاب استاندار مازندران، تغییر نیست بلکه به دنبال فردی قوی و کارآمد برای توسعه استان هستیم و از افراد شاخص و کارآمد استفاده می‌کنیم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس گفت: شرایط خاصی در استان مازندران وجود دارد و متناسب با ظرفیت این استان می‌تواند به دولت در بخش تولید و اشتغال کمک کند.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: هدف، توسعه و پیشرفت مازندران و برآورده شدن خواسته‌های مردم است و با توجه به استعدادهای نهفته در این استان، توسعه نباید در حد شعار باشد و در برنامه ششم دولت باید استاندار مازندران تغییر کند.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه