اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجن خبر داد:

اجرای 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بروجن

اجرای 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بروجن
فرمانده سپاه بروجن از اجرای 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی فرمانده سپاه بروجن در گفتگو با کلار، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بیانگر عظمت انقلاب اسلامی و نشان دهنده هویت ایمانی و آرمانی ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار، , کلار, کلار, ، ,

وی به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بروجن پرداخت و گفت: عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، صبحگاه مشترک و زنگ ایثار و مقاومت در واحدهای دانش آموزی، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، نشست های بصیرتی و یادواره شهدا در بلداجی، روستای کنرک و دستگرد ازجمله مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

کیهانی اضافه کرد: یادواره زنان ایثارگر در بلداجی، نشست افسران جنگ نرم و سخت، افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج در نقنه و فرادنبه، مسابقات ورزشی، پیاده روی، نشست یاد یاران با حضور رزمندگان، همایش دختران عاشورایی، دیدار با خانواده معظم شهدا و نشست های بصیرتی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع در بروجن است.

فرمانده سپاه بروجن از افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دومین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: غرفه عفاف و حجاب، لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی و کتاب با موضوعات مختلف از جمله غرفه های پیش بینی شده در این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس است.

وی همچنین به ویزیت رایگان عموم مردم در ششم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: عموم مردم می توانند از خدمات پزشکی در درمانگاه صادقیه بروجن بهره مند شوند.

فرمانده سپاه بروجن گفت: گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه‌ای از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی عزیزانی است که به خاطر دین، میهن و مردم این مرز و بوم از همه چیز خود گذشتند و در راه اعتلای ایران اسلامی ذره‌ای عقب‌نشینی نکردند.

وی به جان‌فشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جانفشانی و از خودگذشتگی ملت ایران در این دوران پرافتخار همچون نگینی تا همیشه در تاریخ حماسه، ایثار و پایداری این ملت می‌درخشد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه