اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان تاکید کرد؛

نسل کشی مسلمانان میانمار زنگ خطری برای جهانیان/ مجامع بین المللی باید سکوت خود را بشکنند

نسل کشی مسلمانان میانمار زنگ خطری برای جهانیان/ مجامع بین المللی باید سکوت خود را بشکنند
عالم اهل سنت هرمزگان با تاکیدبر اینکه قتل عام مسلمانان میانمار زنگ خطری برای جهانیان است، گفت: از آنجایی که نسل کشی مسلمانان جهان جنایتی عظیم علیه بشریت است لذا مجامع بین المللی باید سکوت خود را بشکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حمزه جاشویی در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ با اشاره به حوادث تلخ و اسف بار مسلمانان میانمار اظهار کرد: کشتار مسمانان در طول تاریخ اتفاق جدیدی نیست بلکه دشمنان اسلام در همه ادوار چنین حملات ددمنشانه و وحشیانه را علیه مسلمانان بکار می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عالم اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه نسل کشی مسلمانان جایز نیست، بیان کرد: قتل عام مسلمانان میانمار از توطئه های آمریکا و اسرائیل نشات گرفته است همانطور که در دو الی سه سال اخیر برای انجام فجایع انسانی در یمن، عراق، سوریه و... هیچ گونه کوتاهی نمی کنند.

,

وی با بیان اینکه حادثه میانمار زنگ خطری برای مسلمانان جهان است، گفت: در سال های اخیر مسمانان در کل جهان مورد هجمه دشمنان اسلام قرار گفته اند به نحوی که آمریکای جنایتکار، عربستان سعودی و هم پیمامان آنها حدود 40 سال است که برای ناوبودی ایران اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند.

,

جاشویی با اشاره به سکوت جوامع اسلامی در برابر نسل کشی مسلمانان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که هنگام اتفاقات ناگوار برای مسلمانان موضع گیری می کند در حالی که سایر کشورها در برابر حملات وحشیانه علیه مسلمانان هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

,

عالم اعل سنت  هرمزگان تاکید کرد: از آنجایی که نسل کشی مسلمانان جهان جنایتی عظیم علیه بشریت است لذا مجامع بین المللی باید سکوت خود را بشکنند.

,

وی افزود: برخی از کشورهای اسلامی از جمله عربستان سعودی برای حفظ جایگاه و تخت و تاج پادشاهی خود در برابر اقدامات جنایتکارانه آمریکا و صهیونیست سکوت اختیار کرده اند.

,

 جاشویی تاکید کرد: سکوت کشورهای اسلامی در برابر  دسیسه های شیطان بزرگ و قتل عام مسلمانان میانمار به منزله کمک به جنایتکاران است چون آنها را برای رسیدن به هدف شوم خود امیدوار می کند.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر ذخایر نفتی جهان اسلام در عربستان قرار دارد، اظهار کرد:اگر 10درصد از  50درصد منابع مالی ذخایر نفتی مسلمانان در راه تبلیغ و ترویج دین اسلام هزینه شده بود  چنین فجایع عظیم غیرانسانی رخ نمی داد.

,

وی با اشاره به وقوع جنگ های متعدد در یمن، عراق، سوریه، افغانستان و.. خاطرنشان کرد: هدف شیطان بزرگ از به راه انداختن جنگ در منطقه و کشورهای مذکور فقط و فقط نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است اما باید بداند هیچ گاه به این هدف شوم خود نخواهد رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه