اخبار داغ

فرماندار سبزوار:

جلوگیری از فجایع کشتار مسلمان میانمار نیازمند اجماع کشورهای اسلامی است/ پیاده روی اربعین از برکات انقلاب اسلامی است

جلوگیری از فجایع کشتار مسلمان میانمار نیازمند اجماع کشورهای اسلامی است/ پیاده روی اربعین از برکات انقلاب اسلامی است
فرماندار ویژه سبزوار گفت: برای جلوگیری از فجایع به وجود آمده در خصوص مسلمانان میانمار نیاز به اجماع جهانی کشورهای مسلمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار، احمد برادران درابتدای جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرستان سبزوار با اشاره به کشتار وحشیانه و بی‌رحمانه مسلمانان در میانمار اظهارداشت: جلوگیری از ادامه این اقدام وحشیانه نیازمند اجماع بین کشورهای اسلامی علیه این کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه این اتفاق در برابر چشم افراد مدعی حقوق بشر به وقوع می پیوندد ادامه داد: کشورهای اسلامی برای جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی در میانمار اقدام عملی انجام دهند.

,

 

,

فرماندار سبزوار همچنین به بی تفاوتی مجامع جهانی در برابر کشتار مسلمانان اشاره کرد و افزود: مجامع بین المللی نیز در مقابل این اقدام ددمنشانه میانمار هیچ واکنشی نشان نمی دهند که جای تعجب دارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه متاسفانه جایزه صلح نوبل به فردی که خود عامل کشتار مسلمانان میانمار است اهدا  شده اظهار کرد: مدعیان انسانیت و دفاع از حقوق بشر که جایزه صلح نوبل دریافت کردند در قبال کشتار مسلمانان بی تفاوت هستند.

,

 

,

فرماندار ویژه سبزوار در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرستان با اشاره به شکوه مراسم اربعین نیز گفت: حرکت نمادین و پرشور پیاده روی اربعین یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی است که بیانگر نمایش قدرت مسلمین و بیانگر وحدت مسلمانان است.

,

 

,

برادران در ادامه با اشاره به تاثیرات این راهپیمایی میلیونی در جهان افزود: اربعین عظمت قدرت اسلام را به نمایش می گذارد و راهپیمایی پرشور این مراسم فرصتی جهت رفع اختلاف کشورهای اسلامی است.

,

 

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار گفت: امسال سه موکب به نام های علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و محبان الحسین(ع) در ایام اربعین در کشور عراق برپا می شود.

,

 

,

علی اکبر دلبری با بیان اینکه در این موکب ها در مدت 10 روز روزانه 18 هزار زائر در سه نوبت پذیرایی و دو هزارو 500 زائر اسکان داده خواهند شد، ادامه داد: در سال جاری محوریت موکب های استان خراسان به سبزوار سپرده شده است.

,

 

,

وی با اشاره به کمک های مردمی در خصوص برپایی موکب های خدمت به زوار اربعین گفت: سال گذشته موکب صاحب الزمان با هزینه سه میلیارد و 800 میلیون ریال برای خدمت به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین در کربلا برپا شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه