اخبار داغ

موج تغییرات در دولت دوازدهم به لرستان رسید؛

«سیدموسی خادمی» استاندار لرستان می شود

«سیدموسی خادمی» استاندار لرستان می شود
«سید موسی خادمی» استاندار فعلی کهگیلویه وبویراحمد استاندار لرستان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک منابع معتبر از انتخاب سید موسی خادمی استاندار فعلی کهگیلویه وبویراحمد بعنوان استاندار لرستان خبر می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

سید حمید رضا کاظمی رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس در رابطه با تغییر مدیریت ارشد استان روز گذشته به خبرنگار سفیر افلاک در پلدختر گفت: در جلسه ای که مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور داشتند بر موضوع تغییر استاندار تاکید داشتند.

,

 

,

وی با بیان اینکه آمدن دکتر خادمی به عنوان استاندار لرستان قطعی است اظهار داشت:لرستان با توجه به مسائل ومشکلات ومحرومیت های زیادی که دارد نیاز به کار وتلاش دارد.

,

 

,

کاظمی بیان کرد: خادمی نیروی باتجربه متعهد که در استانداری کهکیلویه بوید احمد دارای سابقه کاری خوبی است.

,

 

,

وی بیان کرد: مجمع نمایندگان از عملکرد بازوند به خاطر کم توجهی هایی که به شهرهای محروم استان داشته ناراضی هستند.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس ادامه داد: در جلسه ای که مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور داشتند بر موضوع تغییر استاندار تاکید داشتند.

,

 

,

وی تصریح کرد: امیدواریم در سایه وحدت وتعامل با حضور استاندار جدید که لرزبان هم هستند بتوانیم استانی آباد داشته باشیم.

,

 

,

وی یادآورشد: معیشت، اشتغال و توجه بیشتر به مناطق محروم استان از مهمترین دغدغه های مجمع نمایندگان از استاندار جدید است.

,

 

,

کاظمی عنوان کرد: موسی خادمی نیروی باتجربه متعهد که در استانداری کهکیلویه بویراحمد دارای سابقه کاری خوبی است و آمدن وی به عنوان استاندار لرستان قطعی است.

,

 

,

وی ابراز داشت: معیشت، اشتغال و توجه بیشتر به مناطق محروم استان از مهمترین دغدغه های مجمع نمایندگان از استاندار جدید است.

,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس  گفت: امیدواریم در سایه وحدت وتعامل با حضور استاندار جدید که لرزبان هم هستند بتوانیم استانی آباد داشته باشیم.

,

 

,

تغییر استاندار را به فال نیک می‌گیرم/قطعی شدن حضور سیدموسی خادمی در لرستان

, تغییر استاندار را به فال نیک می‌گیرم/قطعی شدن حضور سیدموسی خادمی در لرستان,

 محمدبیرانوندی، نماینده مردم‌ خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی  در همین رابطه به فارس گفت: تغییر و تحول در همه جا وجود دارد که برخی اوقات این تحولات خوب بوده و گاهی اوقات بد است.

,  ,

 

,

وی افزود: در هر حال تغییر استاندار تصمیمی بوده که از سوی دولت گرفته شده است و لذا این تغییر را به فال نیک می‌گیرم.

,

 

,

بیرانوندی گفت: سید موسی خادمی از لحاظ فرهنگی و قومیتی نیز با ما نزدیک است،و امیدواریم بتواند منشاء خیر و برکت برای لرستان باشد و با تصمیمات مناسب و ایجاد تغییرات صحیح انتظارات را برآورده سازد.

,

 

,

 اجماع برای تغییر هوشنگ بازوند/نظر ملکشاهی در مورد استانداری موسی خادمی

,  اجماع برای تغییر هوشنگ بازوند/نظر ملکشاهی در مورد استانداری موسی خادمی,

 الهیار ملکشاهی  پیرامون شایعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی در زمینه تغییر استاندار لرستان  به مهر گفت: انتصاب استانداران فرآیند خاص خود را دارد و تا زمانی که در هیئت دولت تصویب نشود گزینه ها نهایی نیست.

,

 

,

وی تصریح کرد: ولی آنچه که نمایندگان لرستان بر روی آن اتفاق نظر دارند جابجایی هوشنگ بازوند از استانداری لرستان است.

,

 

,

ملکشاهی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با وزیر کشور برای انتخاب استاندار لرستان گفت: با آقای وزیر هماهنگ شده بود که گزینه استانداری لرستان تجربه و سابقه استانداری داشته باشد و لرستان به روال دوره های قبل به محل آزمون و خطا تبدیل نشود.

,

 

,

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون کسی که سابقه استانداری داشته به لرستان نیامده است یادآور شد: ما در صحبتی که با وزیر کشور داشتیم صرف نظر از اینکه مصداق چه کسی باشد تاکید کردیم که استاندار بعدی لرستان باید سابقه استانداری داشته و حتی المقدور در این دولت استاندار بوده باشد.

,

 

,

ملکشاهی با بیان اینکه صدور حکم استانداران روال خاصی دارد و بعد از پیشنهاد وزیر کشور باید در هیئت دولت مصوب شود، افزود: تاکنون گزینه استانداری لرستان در جلسه هیئت دولت مطرح و تصویب نشده است.

,

 

,

وی در مورد انتخاب «موسی خادمی» استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار لرستان نیز گفت: ما خوشحال می شویم که ایشان در لرستان مشغول به کار شوند چون خادمی دارای تجربه استانداری است.

,

 

,

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطابق پرس و جوهایی که انجام دادیم ایشان موفق عمل کرده و در باب اشتغالزایی و پیگیری امور مطابق آنچه به ما گفته شده موفق بوده است.

,

 

,

ملکشاهی با بیان اینکه ممکن است در جلسه بعدی هیئت دولت گزینه استانداری لرستان نهایی و تصویب شود گفت: امیدواریم در اولین جلسه هیئت دولت استاندار لرستان تعیین تکلیف شده و لرستان از این حالت تعلیق و تزلزل خارج شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه فرصت زیادی نیست و باید استاندار جدید کار خود را هرچه زودتر شروع کند یادآور شد: در جلسات مجمع نمایندگان لرستان روی چند موضوع تاکید داشتیم که یکی از موضوعات بحث جابجایی استاندار فعلی لرستان بود که تقریبا همه نمایندگان روی این موضوع اتفاق نظر داشتند که این تغییر حتما صورت بگیرد.

,

 

,

به گزارش سفیرافلاک، «سید موسی خادمی» متولد سال ۱۳۴۷ در روستای سادات امام‌زاده علی (ع) از توابع شهرستان چرام کهگیلوئیه و بویراحمد است.

, سفیرافلاک,

 

,

وی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه مشهد، کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تبریز و دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است.

,

 

,

خادمی در دولت یازدهم استاندار کهگیلوئیه و بویراحمد بوده است و پیش از آن نیز عضو هیئت‌مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه