اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

بیش از 15 هزار نفر جویای کار به کاریابی های بروجرد مراجعه کرده اند

بیش از 15 هزار نفر جویای کار به کاریابی های بروجرد مراجعه کرده اند
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد: بیش از 15 هزار نفر جویای کار به کاریابی های بروجرد مراجعه کرده اند اما قطعا آمار بیکاری در بروجرد بالاتر از این رقم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "عبدالعلی گیوه کی" رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: با توجه به وضعیت صنایع شهرستان بروجرد با تعطیلی و نیمه تعطیلی هر یک از صنایع و کارگاه بر جمعیت بیکاران افزوده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: تا کنون 15 هزار نفر از جویندگان کار در بروجرد به دو دفترکاریابی مراجعه کرده اند اما آمار بیکاری در بروجرد بسیار بالاتر از این رقم است و بسیاری از افراد به مراکز کاریابی مراجعه نمی کنند.

,

 

,

گیوه کی اظهار داشت: اگر کارفرمایانی که نیاز به نیروی کار دارند این نیروها را از طریق مراکز کاریابی تامین کنند علاوه بر این که از مزایای مختلفی بهره مند می شوند در واقع اقدام مناسبی است تا افراد ثبت نام شده زودتر جذب بازار کار شوند.

,

 

,

به گفته وی این مراکز فرصتی را فراهم می کند تا جویندگان کار با ثبت نام در این مراکز زودتر جذب بازار کار شوند به طوری که سال گذشته بیش از 500 نفر از طریق این مراکز جذب شده اند.

,

 

,

وی بیان کرد: راهنمایی جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت های شغلی و بازار کار از مهمترین اهداف موسسات کاریابی هستند که به عنوان رابط سبب می شوند تا جویندگان کار جذب بازار کار شوند.

,

 

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: آماری از نرخ بیکاری در بروجرد نداریم اما فارغ التحصیلان زیادی هستند که بیکار بوده و جویای کار هستند که برخی از این افراد در موسسات کاریابی ثبت نام کرده اند.

,

 

,

گیوه کی به بیمه بیکاری اشاره کرد و افزود: در سال 94 تعداد افرادی که بیمه بیکاری در بروجرد دریافت کرده اند 600 نفر بوده که این رقم در سال گذشته به 900 نفر افزایش یافته و از ابتدای سال تا کنون 800 نفر در حال دریافت بیمه بیکاری هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه