اخبار داغ

معاون استاندار خراسان رضوی:

میزبانی روزانه ۵ هزار زائر در سامرا برای اولین‌بار/ ویزای اربعین مشهدی‌ها 48 ساعته صادر می‌شود

میزبانی روزانه ۵ هزار زائر در سامرا برای اولین‌بار/ ویزای اربعین مشهدی‌ها 48 ساعته صادر می‌شود
معاون استاندار خراسان رضوی با اعلام این خبر که خراسان رضوی برای اولین بار در سامرا روزانه میزبان پنج هزار نفر خواهد بود، گفت: سهمیه استان میزبانی از ۲۰ هزار نفر در کربلا، ۱۵ هزار نفر در نجف، ۱۰ هزار نفر در کاظمین و ۱۰ هزار نفر در مسیر نجف به کربلا به صورت روزانه تعیین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، محمد حسن واحدی امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین که در استانداری برگزار شد، گفت: ستاد اربعین استان با هدف تقویت، انسجام، همگرایی، تقریب مذاهب، رعایت حداکثری آداب زیارت، رعایت جایگاه مرجعیت و میزبانی عراق تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


معاون استاندار مردم محوری را یکی از اصول اصلی این ستاد دانست و ادامه داد: در این راستا شش کمیته فرهنگی و آموزشی، اعزام، امنیتی و انتظامی، مشارکت‌های مردمی، بهداشت و درمان، اطلاع رسانی و مستندسازی و ارزیابی و نظارت تشکیل شده است.

,
,


واحدی با بیان اینکه تلاش کردیم تا مردم از شهرستان‌ها برای ویزا نیایند، بیان داشت: در همه شهرستان‌ها نمایندگان حج و زیارت معرفی شده است تا مردم برای دریافت ویزا به آنها مراجعه و از آمدن به مشخد خودداری کنند.

,
,


وی تصریح کرد: قرار است روزانه ۶۰ هزار نفر از استان خراسان رضوی از مرز مهران وارد عراق شوند.

,
,

 

,

معاون استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه مرز مهران به عنوان مرز اصلی تردد زائرین استان انتخاب شده است، اضافه کرد: در کنار آن ۱۰ هزار نفر نیز به صورت روزانه از مرز شلمچه وارد می‌شوند.

,


واحدی با اعلام این خبر که خراسان رضوی برای اولین بار در سامرا روزانه میزبان پنج هزار نفر خواهد بود، اضافه کرد: سهمیه استان میزبانی از ۲۰ هزار نفر در کربلا، ۱۵ هزار نفر در نجف، ۱۰ هزار نفر در کاظمین و ۱۰ هزار نفر در مسیر نجف به کربلا به صورت روزانه تعیین شده است.

,
,


وی در ادامه از صدور ویزای مشهدی‌ها در ۴۸ ساعت خبر داد و گفت برای صدور ویزا ۱۹۰ دفتر در مشهد و ۷۰ دفتر در شهرستان‌ها تعیین شده است و حداکثر میزان صدور ویزا برای شهرستانی‌ها ۷۲ ساعت است.

,
,


معاون استاندار خراسان رضوی در پایان ضمن اشاره  قرار است ۶۰ موکب (ایستگاه صلواتی) در عراق توسط استان خراسان رضوی برپا شود، بیان کرد: این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۰ عدد افزایش داشته است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه