اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی مازندران:

زهر هوای مازندران با وجود بارش‌ها نشکست/ وقوع بارش‌های رگباری پاییزی در مازندران

زهر هوای مازندران با وجود بارش‌ها نشکست/ وقوع بارش‌های رگباری پاییزی در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه شاهد بارش‌های رگباری در پاییز امسال در آسمان مازندران هستیم، گفت: زهر هوای مازندران با وجود بارش‌های رگباری هنوز نشکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، هر ساله از اواسط شهریور ماه بارش‌های رگباری آغاز می‌شود که امسال به‌دلیل تداوم هوای گرم با کمی تأخیر آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

روز گذشته شاهد بارش‌های رگباری در مرکز مازندران بودیم که از شدت زیادی برخوردار بود.

به‌دلیل تغییرات اقلیمی شدت و زمان بارش‌ها تغییر کرده و حالت سیل‌آسا به خود گرفته است.

ادامه گرمای هوا طی ماه‌های گذشته آستانه تحمل مازندرانی‌ها را پایین آورده است به‌طوری‌که با بارش اخیر روح تازه‌ای در طبیعت مازندران دمیده شد.

شاهد بارش‌های رگباری در پاییز امسال در آسمان مازندران هستیم

مدیرکل هواشناسی مازندران در این‌باره در گفت‌وگویی اظهار کرد: هر ساله شاهد بارش‌های پاییزی در این فصل از سال هستیم که روز گذشته شاهد بارش‌های رگباری در شهر ساری و ارتفاعات کیاسر بودیم.

سیدمحمدرضا رضوی با اعلام اینکه با وجود بارش‌ها هنوز زهر هوای مازندران نشکست، اضافه کرد: دمای آب دریا همچنان بالا است؛ البته یکی از دلایل پرباران بودن مازندران و بارش‌های خوب پاییزی بالا بودن آب دریا و در نتیجه بالا بودن رطوبت است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد بارش‌های مازندران پاییزه بوده که ناشی از همین روند است، گفت: با توجه به مداومت هوای گرم طی دو ماه گذشته در مازندران انتظار داریم شاهد بارش‌های رگباری بیشتری پاییز امسال در آسمان مازندران باشیم.
,
,
,
,
,
,
,
, شاهد بارش‌های رگباری در پاییز امسال در آسمان مازندران هستیم, شاهد بارش‌های رگباری در پاییز امسال در آسمان مازندران هستیم,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه