اخبار داغ

24

دومین جشنواره نمایش های کوتاه تیک در شهرستان قروه برگزار می شود

دومین جشنواره نمایش های کوتاه تیک در شهرستان قروه برگزار می شود
دومین جشنواره نمایش های کوتاه تیک از روز جمعه در شهرستان قروه آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، یونس صحرارو دبیر اجرایی دومین جشنواره نمایش های کوتاه تیک در این خصوص و در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این جشنواره از روز جمعه 24 شهریور ماه و به مدت 2 روز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه و با حضور 10 گروه نمایشی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

, ,

وی افزود: بیش از 14 گروه برای حضور در این جشنواره آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده بودند که هیئت بازبینی پس از مشاهده آثار شرکت کنندگان و بررسی دقیق آنها 10 اثر را برای حضور در مرحله پایانی جشنواره انتخاب نمود.

,

صحرارو خاطر نشان کرد: محمد صمدی،ایوب طالب پور و بهزاد فرمانی اعضای هیئت بازبینی جشنواره بوده اند که به صورت حضوری بازبینی نمایش های ارسالی را انجام داده اند.

,

, ,

وی با بیان اینکه سعی شده است در این جشنواره از قویترین تیم داوری استفاده شود افزود: هنرمندان مطرح سینما و تئاتر به عنوان داوران این جشنواره انتخاب شده اند که یک تیم داوری قدرتمند را تشکیل داده اند.

,

دبیر اجرایی جشنواره تیک ادامه داد: آتش تقی پور،امیر آتشانی و علیرضا حنیفی به عنوان داوران جشنواره دوم تیک در شهرستان قروه حضور خواهند داشت.

,

, ,

صحرارو به تمرین پایانی هر یک از گروه های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره اشاره نمود و گفت: هر یک از گروه ها می توانند امروز به عنوان تمرین پایانی در سالن پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تمرین داشته باشند.

,

وی به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در سالن شهید مطهری قروه اشاره نمود و گفت: حضور در اجرای نمایش های هر یک از گروه ها و حضور در مراسم اختتامیه این جشنواره برای عموم مردم آزاد است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه