اخبار داغ

سرپرست شهرداری شهرگلستان:

پروژه‌های عمرانی سطح شهر به صورت شبانه روزی در حال اجراست/ افتتاح تعریض پل جاده ساوه مشکلات ترافیکی را تاحد زیادی رفع می کند

پروژه‌های عمرانی سطح شهر به صورت شبانه روزی در حال اجراست/ افتتاح تعریض پل جاده ساوه مشکلات ترافیکی را تاحد زیادی رفع می کند
سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: به منظور خدمت به شهروندان و تسریع در انجام پروژه‌های شهری، علمیات‌های سطح شهر به صورت شبانه روزی درحال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان به آغاز حفر چاه‌های شمع گذاری پروژه تقاطع غیرهمسطح و زیرگذر سه راهی آدران اشاره کرد و گفت: پروژه‌های شهری با مطالعه و نیازسنجی اساسی طرح‌ریزی می شوند و در جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان گلستانی و حل مشکلات ترافیکی جاده ساوه، زیرگذر سه راهی آدران، عملیات حفاری، خاکبرداری، میلگرد بافی و شمع‌گذاری در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی باتاکید بر اینکه این پروژه از منابع استانی و اعتبار شهرداری شهرگلستان در حال اجرا می باشد، اظهار داشت: در گذشته 30 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است و هم اکنون 65 میلیارد ریال در قالب اعتبارات استانی و 10 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری به این پروژه تخصیص یافته است.

,

علیرضا عرب در رابطه با اهمیت تسریع در انجام این پروژه و جلوگیری از ترافیک حاصل از احداث این پروژه، تبیین کرد: در راستای خدمت به همشهریان گلستانی، پروژه‌های عمرانی سطح شهر به صورت شبانه روزی در حال پیگیری و اجراست و امیدواریم طبق زمان بندی تعیین شده به اتمام رسیده و شاهد شکوفائی و رونق هر چه بیشتر شهرگلستان باشیم.

,

وی در ادامه با اشاره به تکمیل آسفالت و سنگفرش پیاده‌رو و پروژه تعریض پل جاده ساوه برروی رودخانه شادچای، بیان داشت: یکی از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری، تعریض پل جاده ساوه برروی رودخانه شادچای بود که با پایان آسفالت مکانیزه و سنگفرش پیاده‌رو به بهره برداری رسید.

,

سرپرست شهرداری شهرگلستان خدمت و رفع مشکلات شهروندان را هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری دانست، و تصریح کرد: شهرداری شهرگلستان با حمایت شورای اسلامی شهر بر خدمت به مردم و کاهش مشکلات رفاهی و خدماتی، کمر همت بسته است.

,

ویدرپایان باتوجه به تعریض پل جاده ساوه و حذف خطوط کندرو و جابجایی تیرهای برق، افزود: این پروژه در جهت تسهیل تردد خودروها در محور جاده ساوه و رفع مشکلات ترافیکی با مشکلات زیادی روبرو بود، که اکنون با همت پرسنل خدوم شهرداری و اعتبار داخلی به بهره‌برداری رسیده و قابل افتتاح است، و مطمئناً با افتتاح تعریض پل جاده ساوه برروی رودخانه شادچای مشکلات ترافیکی تا حد بالایی مرتفع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه