اخبار داغ

با تلاش 3 ساعته امدادگران صورت گرفت؛

نجات مرد ۳۵ ساله در ارتفاعات سه چنار میامی

نجات مرد ۳۵ ساله در ارتفاعات سه چنار میامی
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی گفت: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر پس از سه ساعت تلاش، توانستند مرد 35 ساله گرفتار در ارتفاعات سه چنار میامی را نجات دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین اسماعیلی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار میامی جوان با اشاره به اعزام یک تیم‌ امدادی جهت نجات مرد 35 ساله گرفتار در کوهستان‌ گفت: تیم‌ امداد کوهستان جمعیت هلال احمر میامی پس از دریافت این خبر به محل اعزام شدند و توانستند این مرد را نجات دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان, میامی جوان,

اسماعیلی افزود: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محض وصول خبری مبنی بر گرفتار شدن مرد 35 ساله به ارتفاعات سه  چنارمیامی اعزام شدند.

,

وی تصریح کرد: این مرد به همراه یک نفر دیگر  پس از گذر از دامنه کوه دچار افت فشار شده و از ادامه راه باز می ماند و به پایین کوه آمده و نیروهای امدادی را از این موضوع مطلع می کند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی با بیان اینکه همراه این فرد ساعت 16 و 10 دقیقه روز گذشته با هلال احمر ارتباط برقرار کرده و از گم شدن همراه در محل یاد شده اطلاعاتی را ارائه کرده است، گفت: تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان میامی پس از دریافت خبر به محل هدف اعزام شدند و توانستند مرد 35  ساله را در ساعت 19 و 45 دقیقه بیابند.

,

اسماعیلی از تمامی شهروندان خواست که هرگز به تنهایی و بدون تجربه کافی اقدام به پیمایش کوه نکنند.

,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه