اخبار داغ

معاون شهرکهای صنعتی استان زنجان:

60 واحد بسته‌بندی محصولات غذایی در استان زنجان فعال است

60 واحد بسته‌بندی محصولات غذایی در استان زنجان فعال است
معاون شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به فعالیت واحد‌های بسته‌بندی محصولات غذایی در استان زنجان گفت: 60 واحد بسته‌بندی محصولات غذایی در استان زنجان فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با توجه به اینکه بسته بندی هنر و علم آماده سازی مواد غذایی برای انبار کردن و در نهایت فروش می‌باشد ولی متاسفانه در استان زنجان این مقوله جایگاه ویژه‌ای در بین تولید کنندگان ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: بسته بندی علاوه بر اینکه خاصیت حفاظتی ایفا می‌کند، جذابیت لازم را در عرضه محصولات ایجاد می‌کند.

,

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه حدود 130 واحد بسته‌بندی دارای جواز کسب در استان زنجان وجود دارد بیان کرد: از این تعداد 60 واحد فعال بوده و برخی از واحد‌ها به صورت فصلی و تعدادی نیز به صورت دائمی فعال هستند.

,

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در بسته بندی محصولات کشاورزی در استان زنجان گفت: در حال حاضر با بسته‌بندی محصولات کشاورزی مشکل داریم و شرکت‌های فعال صادراتی محصولات کشاورزی در استان زنجان وجود ندارد.

,

احمدی با اشاره به پتانسیل بالای تولید محصولات کشاورزی در استان بیان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان طارم بهترین محصولات به ویژه زیتون و سیر تولید می‌شود ولی متاسفانه به دلیل نبود بسته بندی مناسب همه این محصولات به صورت فله‌ای به سایر کشورها صادر می‌شود و با بسته بندی کشورهای خارجی و با قیمت بالاتر در کشور عرضه می‌شود.

,

وی به حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاههای مختلف اشاره و تصریح کرد: واحدهای صنعتی می توانند برای آشنایی با تکنولوژی‌های نو در همه زمینه‌ها به ویژه صنعت بسته بندی در قالب حضور و یا بازدید از نمایشگاههایی که در سراسر کشور برگزار می‌شود از تسهیلات شرکت شهرکهای صنعتی در این خصوص استفاده کنند.

,

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خاطر نشان کرد: کارهای خوبی در زمینه توسعه صنعت بسته بندی در استان در حال انجام است که امیدوارم بتوانیم گامهای مثبتی را در راستای توسعه و به روز کردن این صنعت مهم برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه