اخبار داغ

در واکنش به کشتار مسلمانان میانمار؛

مردم در کشورهای اسلامی به صورت یکپارچه قیام کنند / سکوت مجامع جهانی مردمی جای تعجب دارد

مردم در کشورهای اسلامی به صورت یکپارچه قیام کنند / سکوت مجامع جهانی مردمی جای تعجب دارد
مسئول بسیج سازمان جامعه زنان کشور با بیان اینکه خیابان های کشورهای اسلامی برای یک روز هم نباید خالی از اعتراض باشد، گفت: همه مردم در کشورهای اسلامی به صورت یکپارچه قیام کنند و انتقام خون مسلمانان مظلوم را از زن جنایتکار حاکم میانمار بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینو اصلانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  در واکنش به سکوت مجامع بین الملل در خصوص کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: از جامعه جهانی بیمار و دروغگویی که حامی تروریست ها هستند و به دست جنایتکاران هدایت می شود نمی توان انتظار داشت که جلوی مسلمان کشی در میانمار را بگیرند و برای مردم جهان کاری انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

 وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و وهابی عربستان ذاتأ با خوی ضد انسانی رشد کرده اند و این مجامع به لحاظ تعصبات مادی گرایانه و خوی وحشی گری خود در عالم دست به جنایت می زنند.

,

مسئول بسیج زنان کشور سکوت مجامع بین المللی را ناشی از برداشت ذهنی جنایتکارانه ای دانست که از انسان دارند و بیان داشت: با توجه به این که نمی توان امیدی به مجامع بین المللی مدعی و درغگو داشت اما اینکه چرا مجامع جهانی مردمی و کشورهای اسلامی سکوت کرده اند جای تعجب دارد.

,

وی با بیان این که جامعه جهانی مردمی باید آتش به اختیار قیام کنند و به صورت مداوم از سازمان ملل مطالبه داشته باشند، افزود: خیابان های کشورهای اسلامی برای یک روز هم نباید خالی از اعتراض باشد.

,

اصلانی با اشاره به  فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند فشارهای اقتصادی، حقوقی و سیاسی باید به صورت مداوم بر روی این رژیم خبیث وارد شود، بیان داشت: حقوقدانهای کشورهای اسلامی باید علیه رژیم جنایتکار میانمار دعوی حقوقی و کمپین راه اندازی کنند.

,

وی اضافه کرد: اگرچه مجامع دروغین بین الملل به مطالبات مردم رسیدگی نمی کنند اما نیاز است همه مردم در کشورهای اسلامی به صورت یکپارچه قیام کنند و انتقام خون مسلمانان مظلوم را از زن جنایتکار حاکم میانمار که دریافت کننده جایزه صلح نوبل است، بگیرند.

,

مسئول بسیج زنان کشور در خاتمه با بیان این که مردم آزاداندیش کشورهای مختلف و مسلمان باید به مطالبه گری خود تا قطع شدن این جنایت ها ادامه دهند و فاتحه صلح نوبل برای مردم آشکار شود، افزود: اگر چه سازمان ملل با سکوت خود هدایت گر و حامی این جنایات است اما در حقیقت با این سکوت روش خصمانه علیه مسلمانان را به طور کامل نهادینه می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه