اخبار داغ

رئیس هیات کاراته لرستان خبر داد:

شرکت 13 لرستانی در مسابقات انتخابی داوری کاراته آسیا

شرکت  13 لرستانی در مسابقات انتخابی داوری کاراته آسیا
رئیس هیات کاراته لرستان گفت: مسابقات انتخابی داوری آسیا و استعدادیابی هر استان 2سهیمه داشته ولی استان لرستان 13نفر شرکت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک غلامرضا قندی، رئیس هیات کاراته لرستان در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات کاراته غرب کشور در سالن شهید چاغروند مجتمع ورزشی تختی خرم آباد گفت: این مسابقات برای اولین بار به میزبانی استان لرستان تحت عنوان جام افلاک و یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور استان های غرب کشور طی 2 روز در بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: در روز اول و در بخش بانوان 180ورزشکار در قالب هشت تیم از استان های ایلام،کرمانشاه و لرستان در تمام رده های سنی و در 2 رشته کاتا و کمیته به رقابت می پردازند.

,

 

,

رئیس هیات کاراته لرستان اظهار داشت: در روز دوم مسابقات آقایان با شرکت 120ورزشکار از چهار استان برگزار می شود.

,

 

,

قندی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: امسال طی 2 دوره مسابقات انتخابی ملی برگزار شد و در هر 2 دوره ورزشکاران لرستانی موفق به کسب مدال شدند.

,

 

,

به گفته وی تیم امید کاراته لرستان در لیگ برتر موفق به کسب مقام شد و 2تیم بانوان و یک تیم از آقایان در مسابقات لیگ کشور حضور دارند.

,

 

,

رئیس هیات کاراته لرستان برگزاری کلاس های آموزشی ارتقا داوری و مربی گری در بخش بانوان و آقایان از برنامه های پیش روی هیأت کاراته استان عنوان کرد و گفت: مسابقات انتخابی داوری آسیا و استعدادیابی هر استان 2سهیمه داشته ولی استان لرستان 13نفر شرکت کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه