اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

بنیاد برکت در بروجرد50 میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند

بنیاد برکت در بروجرد50 میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند
فرماندار بروجرد گفت: بنیاد برکت در بروجرد 50 میلیارد تومان برای راه اندازی واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال سرمایه گذاری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "علی کورانی فر" فرماندار بروجرد گفت: یکی از اهداف بنیاد برکت خدمت رسانی ومحرومتی زدایی است که با اجرای برنامه های خود، نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق تولید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: در همین راستا با پیگیری های عباس گودرزی نماینده شهر بروجرد جلسه ای با حضور بنیاد برکت جهت رونق تولید و اشتغال در بروجرد برگزار شد که قرار است بنیاد برکت تا 50 میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی در بروجرد سرمایه گذاری کند.

,

 

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: واحدهای تولیدی که با مشکلات مالی مواجه شده اند بنیاد برکت برای فعال کردن این واحدها و رفع مشکلات مالی وارد عمل می شود و تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار می دهد و بعد از این که واحد تولیدی رونق پیدا کرد و مشکلات مالی این واحد برطرف شد، مبلغ تسهیلات را پرداخت می کند.

,

 

,

به گفته وی بنیاد برکت فرصتی است تا واحدهای تولیدی که غیرفعال یا نیمه فعال شده اند بدون طی کردن مراحل طولانی برای دریافت تسهیلات، دوباره راه اندازی شوند.

,

 

,

کورانی فر اظهار داشت: بنیاد برکت در بروجرد در سه حوزه تعاونی ها، صنعت و معدن و حوزه کشاورزی وارد عمل خواهد شد و قرار است تا پایان شهریور ماه لیست این واحدها تهیه و در اختیار بنیاد برکت قرار گیرد.

,

 

,

وی با اشاره به اشتغال در این واحدها افزود: با راه اندازی هر یک از واحدهای تولیدی افراد زیادی از جویندگان کار مشغول به کار خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه