اخبار داغ

به مناسبت جشن چهارسالگی دکتر سلام:

تایید کلیپ دکتر سلام از سوی چهره‌های سیاسی/ زائری: اگر می‌توانیم مذاکره با دشمن را بپذیریم، چرا با دوست انقلابی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم

تایید کلیپ دکتر سلام از سوی چهره‌های سیاسی/ زائری: اگر می‌توانیم مذاکره با دشمن را بپذیریم، چرا با دوست انقلابی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم
جشن چهارمین سالگرد تاسیس برنامه «دکتر سلام» پر مخاطب‌ترین طنز سیاسی- اجتماعی کشور در سالن خانه کشتی تهران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از تهران نیوز ، جشن چهارمین سالگرد تاسیس برنامه “دکتر سلام” پر مخاطب‌ترین طنز سیاسی- اجتماعی کشور در سالن  خانه کشتی تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

این مراسم با حضور شخصیت‌های کشوری از هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا  برگزار شد.

,

شهادت می‌دهم که دکتر سلام از نمونه‌های اصیل تکیه بر مردم است

, شهادت می‌دهم که دکتر سلام از نمونه‌های اصیل تکیه بر مردم است,

در ابتدا محمدحسین صفارهرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوشحالم از اینکه دکتر سلام هر روز بزرگ‌تر از روز قبلش می‌شود.به یاد دارم که یکی از شبهات مطرح در دوران نوجوانی ما این بود که آیا خداوند می‌تواند چیزی خلق کند که نتواند آن را اداره کند؟ جواب درستی که در آن زمان می‌گفتند این بود که خدا همه کاری می‌تواند بکند اما اراده خداوند به امور غیرعقلانی بیهوده تعلق نمی‌گیرد.

,

هرندی افزود: آقایانی که تازه وعده آزادی به مردم می‌دادند، به مردم گفتند که فعلا به سالن آزادی بروید. وقتی به سالن آزادی رفتند، گفتند که به خانه کشتی بروید و کشتی بگیرید. فاصله بین حرف و عمل مسئله مهمی است، آن‌ها رقیبشان را به دیوارکشی متهم کردند و ما هم از آن‌ها دعوت کردیم. وقتی آن‌‌ها آمدند،

,

وی تصریح کرد: امیدواریم صدای مخالف را بشنوند و با برچسب‌های اهانت‌آمیز پاسخ منتقدان را ندهند، ما هم امیدواریم که به اعتراض‌های مختلف پاسخگو باشیم‌، اگر به دنبال انتقادهایی از جنس آتش به اختیار هستید، باید مجموعه‌هایی مانند دکتر سلام را تقویت کنید. شهادت می‌دهم که دکتر سلام از نمونه‌های اصیل تکیه بر مردم است.

,

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اظهار کرد: اگر دکتر سلام غیرمردمی بود، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان را برای گرفتن حق آن‌ به خاطر جابه‌جایی محل برگزاری جشن بسیج و به صف می‌کردند.

,

اگر می‌توانیم مذاکره با دشمن را بپذیریم، چرا با دوست انقلابی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم

, اگر می‌توانیم مذاکره با دشمن را بپذیریم، چرا با دوست انقلابی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم,

حجت‌‌الاسلام محمدرضا زائری مدرس دانشگاه در جشن چهارمین سالگرد تاسیس برنامه “دکتر سلام” گفت: به خودمان تسلیت می‌گویم که گویا باید آرزوی دولتی باتحمل، مسئولانی پرحوصله و مدیرانی با ادعای صادق را باید به گور ببریم. ما که متحجر و عقب‌مانده هستیم، اما آن‌هایی که ادعا دارند چرا صداهای مختلف را نمی‌شنوند؟ یکی از نتایج بزرگ انقلاب این بود که دین فردی را به دینی اجتماعی تبدیل کند.

,

زائری افزود:  انقلاب آمد و مفهوم دینداری اجتماعی را باب کرد. کار به جایی رسید که امام فرمودند “همه دستگاه‌ها باید خودشان را برای ظهور آماده کنند”، تا پیش از انقلاب من به عنوان یک فرد باید شب به شب بر اعمال خودم نظاره می‌کردم، اما پس از انقلاب یک مسئولیت اجتماعی هم به وظایف ما افزوده شد.

,

وی تصریح کرد: اکنون باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای ما باید ساعت به ساعت بر اعمال خودشان نظاره کنند و ببینند که اهداف انقلاب را پیش می‌برند یا خیر، تحمل جریان انقلاب به همه کسانی که درون این جریان تعریف می‌شوند، باید بیشتر شود و افزایش پیدا کند.

,

این فعال سیاسی تصریح کرد:  دکتر سلام علی‌رغم اینکه یک جریان طنز است و باید با تندی و تلخی روبه‌رو شود، در جشن خودش حتی از افراد مخالف هم دعوت می‌کند، ما راست و چپ و سیاه و سفید نداریم؛ یا انقلابی داریم یا ضدانقلاب. و البته اختلاف و تفاوت در فهم، بینش و سلیقه هم چیزی است که خداوند مقدر کرده و اگر نمی‌پذیریم، باید از خداوند گله کنیم.

,

زائری بیان کرد:  تفاوت و اختلاف روحانی و روحانی‌نما طبق روایت امام صادق(ع) در ظرفیت تحمل است. برخی از ما با دشمنان راحت‌تر کنارتر می‌آییم تا هم‌سنگران خود. اگر می‌توانیم مذاکره با دشمن را بپذیریم، چرا با دوست انقلابی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و مذاکره کنیم؟

,

سالن هیچ، اگر بشود وسط پارک برنامه را اجرا می‌کنیم اما امان‌نامه لیبرالیسم را امضا نمی‌کنیم

, سالن هیچ، اگر بشود وسط پارک برنامه را اجرا می‌کنیم اما امان‌نامه لیبرالیسم را امضا نمی‌کنیم,

ابوالقاسم طالبی، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلوزیون نیز گفت: اگر به آقای روحانی رای داده بودید، الان در جای سرد بودید. ما ژن خوب نداریم و روی استیج به همه طرف می‌چرخیم،ما نه اصولگراییم و نه اصلاح‌طلب؛ ما عضو هیچ حزبی نیستیم، ما بچه‌های انقلابیم.

,

طالبی افزود: ما فقط به انقلاب پاسخگوییم و در مقابل خون شهدا پاسخگوییم نه هیج کس دیگر … سالن کوچک که هیچ، اگر بشود وسط پارک شهر هم برنامه را اجرا می‌کنیم اما امان‌نامه لیبرالیسم را امضا نمی‌کنیم.

,

مدیریت جهادی در راس، معجزات موشکی ما را رقم زد

, مدیریت جهادی در راس، معجزات موشکی ما را رقم زد,

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جشن چهارمین سالگرد تاسیس برنامه “دکتر سلام” گفت: ما هم مشتری دکتر سلام هستیم و اشتیاق شما برای شرکت در این جشن ما را هم مشتاق به حضور کرد.

,

حاجی زاده افزود: اگر امروز موشکی به اینجا رسیده افراد زیادی زحمت کشیده‌اند که نماد انها طهرانی مقدم بود.کسی که باعث پیشرفت موشکی شد و گمنام مانده دکتر قالیباف است، دوره ای که اقای قالیباف فرمانده ما بودند بنیانی گذاشتند تا امروز در هر شهر و استان یک پایگاه داشته باشیم.

,

وی تصریح کرد: شهید حججی یک نماد است و منحصر به فرد نیست، در هر یگانی برای سرکشی میرویم صدها حججی آنجا می‌بینیم، همچنان که تصویر معروف اسارت حججی از ایات الهی که داعشی اسیر حججی شده است نماد یک خط و جریان است، حججی نماد انقلابیون و جهادگرها و نیروهای ارزشی است و بیشمار از اینها وجود دارد.

,

فرمانده نیرو هوا فضای سپاه خاطرنشان کرد: آن فرد تکفیری که نماد کفر و الحاد است داعشی است و داعش ساخته دست امریکاست، او نماد نظام سلطه است، امروز مقابله جبهه انقلابیون و جهادگران و مدافعان حرم و ولایتمداران در مقابل نظام سلطه، وهابیها، صهیونیستها و غرب گراهاست، مبارزه اصلی ما باید با غرب گراها باشد، اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی رفع بشود و امنیت پایدار داشته باشد باید کشور بصورت جهادی و انقلابی اداره شود.

,

حاجی‌زاده بیان کرد: اگر امروز در بخش موشکی اتفاقات معجزه آسا می‌بینید بواسطه این است که ۴دهه کسانی که در راس این امر بودند مانند طهرانی مقدم جهادی بودند.

,

هر موقع به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه گرفتیم

, هر موقع به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه گرفتیم, هر موقع به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه گرفتیم,

همچنین در ادامه ، قالیباف، شهردار سابق تهران در این مراسم گفت: خوشحالم از اینکه در جمعی قرار گرفته ام که جوان هستند. هر موقع به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه گرفتیم و به هدف رسیدیم. امروز دکتر سلام یک نمونه کامل فرهنگی و هنری از پایین به بالا بوده و بهترین نمونه در شایسته سالاری است.

,

 

,

یوسف سلامی، خبرنگار قسمت پزشکی “درحاشیه” بخش خبری ۲۰:۳۰  در ادامه این مراسم اظهار کرد:  یک دست به افتخار آقای هاشمی، وزیر بهداشت بزنید. ما تلاش کردیم که نسفه شفابخش برای جامعه سلامت کشور باشیم اما در پایان نسخه ما را می‌پیچیدند.

,

وی افزود: باید ببینیم که دکتر هاشمی درب پنجره را باز می‌کند تا ما برگردیم یا خیر؟

,

 

,

 در پایان دو نفر از فرزندان شهدای مدافع حرم که همراه با فضه سادات موسوی روی سن آمده بودند با شعرخوانی خود حاضران در سالن را به وجد آورد.

, دو نفر از فرزندان شهدای مدافع حرم که همراه با فضه سادات موسوی روی سن آمده بودند با شعرخوانی خود حاضران در سالن را به وجد آورد.,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه