اخبار داغ

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

نظام جمهوری اسلامی به روستاییان به عنوان بازوان تولید و اقتصاد باور عمیق دارد

نظام جمهوری اسلامی به روستاییان به عنوان بازوان تولید و  اقتصاد باور عمیق دارد
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: نظام جمهوری اسلامی به روستاییان به عنوان بازوان تولید واقتصاد باور عمیق داردو از این رو تمام تلاش خود را برای درآمدزایی این قشر از جامعه به کار می بندد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ سومین جشنواره بزرگ روستایی وعشایری شهرستان قرچک با حضور سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و تعدادی از روسای ادارات و مردم روستاهای قرچک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در این مراسم اظهار داشت: با پیگیری ها به عمل آمده توسط معاون اول ریاست جمهوری لایحه ای برای اشتغال روستائیان تصویب شده و ریاست محترم جمهور نیز این مصوبه را ابلاغ کردند تا روستائیان نیز در اشتغال کشور سهیم باشند.

,

وی گفت: بانک های عامل که از قبل مشخص شده اند طبق دستورالعمل موظف به عرضه این وام ها در کوتاهترین زمان ممکن هستند.

,

رضوی افزود: عشایرو روستاییانی که تمایل به فعالیت در زمینه صنایع تبدیلی ، گردشگری و تولیدات مختلف هستند می توانند با مراجعه به فرمانداریها از تسهیلات با سود اندک بهره مند شوند.

,

, ,

وی با تاکید براینکه امسال هیچ مشکلی در پرداخت وام شش درصدی وجود ندارد بیان کرد هدف از اجرای این سیاست کاهش مهاجرت از روستاها به شهر و فراهم کردن زمینه مهاجرت معکوس است.

,

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به روستاییان به عنوان بازوان تولید واقتصاد باور عمیق داردو از این رو تمام تلاش خود را برای درآمدزایی این قشر از جامعه به کار می بندد.

,

مسعود مرسلپور فرماندار قرچک نیز در این مراسم با بیان اینکه روستاهای شهرستان قرچک رشد خوبی را تجربه می‌کنند اظهار داشت: سومین جشنواره شهرستان قرچک جهت به تصویر کشیدن فعالیت‌های اقتصادی روستائیان و خلاقیت‌های آن‌ها براساس منویات مقام معظم رهبری برگزار شده است.

,

وی ادامه داد: مردم شهرستان قرچک استعداد فراوانی دارند، منتها به دلیل نبود زیربناهای اقتصادی و نداشتن بضاعت مالی نمی‌توانند اشتغالزایی کنند که رفع این مشکل مساعدت دولتمردان را می‌طلبد.

,

فرماندار قرچک با اشاره به لزوم همکاری مسئولان جهت اشتغالزایی خاطرنشان کرد: همه دولتمردان باید برای اشتغالزایی مردم شهرستان قرچک و عشایر ما را یاری کنند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه