اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

رنگ عوض کردن در سپاه موضوعیت ندارد

رنگ عوض کردن در سپاه موضوعیت ندارد
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رنگ عوض کردن در سپاه موضوعیت ندارد و کوچکترین تسامح در سپاه قابل قبول نیست و باید در تمامی حوزه ها پیش رونده ظاهر شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ حمید خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر در جشنواره معرفی رده های برتر سپاه امام رضا(ع) دشتی طی سخنانی اظهار داشت: هر انقلاب برای پیروزی و ماندگاری باید سه مورد را برای بقای خود در نظر داشته باشد و آن سه مورد شامل رهبر دانا، همراهی مردم در بدنه انقلاب، و دارا بودن یک ایدولوژی  مناسب برای بقای انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با دارا بودن رهبرانی دانا و کامل و همراهی مردم در همه ی عرصه ها و داشتن دین اسلام به عنوان برترین ایدئولوژی توانسته طی این سی و اندی سال بقای خود را تضمین و امیدوارانه به آینده نگاه کند.

,

خرمدل اضافه کرد: آرمان هایی مانند حمایت از مظلومان که از اول انقلاب با آن همراه بوده هم اکنون هم با رهبری داعیانه امام خامنه ای(دامت برکاته) ادامه دارد و مردم هم در همه عرصه ها مانند انتخابات و راهپیمایی ها همراهی خود را باانقلاب ثابت کردند و این همراهی مردم با انقلاب اعجاب جهانیان را برانگیخته است .

,

وی تاکید کرد: گرچه مردم در این چند ساله با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه شده اند اماهیچگاه این مشکلات را به پای انقلاب نمی نویسند و همواره همراهی خود را با انقلاب در همه ی عرصه ها به خوبی نشان داده اند.

,

خرمدل تصریح کرد: امروز نظام سرمایه داری اضمحلال خود را در درون خود احساس می کند و جنبش 99 درصدی گواه این نابودی است.

,

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: فقر دینی و مذهبی در اروپا این روزها موجی از افسردگی را در میان جامعه اروپایی ایجاد کرده است و دلیل آن نبود یک دین تمام عیار برای جنبه های مختلف زندگی آنهاست.

,

وی خاطر نشان ساخت: جامعه ما با داشتن آرمان های انقلابی و دینی همچنان رو به جلو حرکت می کند که این برکات انقلاب اسلامی و رهبری دینی قاطع است.

,

خرمدل یادآور شد: رنگ عوض کردن در سپاه موضوعیت ندارد و کوچکترین تسامح در سپاه قابل قبول نیست و باید در تمامی حوزه ها پیش رونده ظاهر شویم.

,

وی در پایان اضافه کرد: جشنواره مالک اشتر بهترین زمینه بروز و ظهور خلاقیت ها و نوآوری ها در سپاه است و با وجود چنین جشنواره هایی بود که سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سه سال گذشته  به عنوان سپاه برتر و در سال 1395سپاه ممتاز کشور شناخته شده است.

,

 وحید ابراهیمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه