اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

همایش پیاده روی خانوادگی در سنندج برگزار شد + تصاویر

همایش پیاده روی خانوادگی در سنندج برگزار شد + تصاویر
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس و احیاء بازی های بومی محلی در سنندج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس و احیاء بازی های بومی محلی در سنندج برگزار شد.
سرهنگ عیسی رحیم زاده فرمانده سپاه ناحیه سنندج در ابتدای این برنامه اظهار کرد: به مناسب هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی امروز 24 شهریورماه به همت ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری وهمدلی ادارات این  شهرستان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,
,

 

,


وی گفت: این همایش با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ی 5400 شهید استان کردستان و هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار و طبق روال هر سال این همایش در یکی از محلات برگزار می شود و خرسندیم که با استقبال پر شور مردم روبرو شده است.

,
,

 

,


وی بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) فرمودند؛ من برای عموم مردم اعم از زن و مرد ورزش های متناسب با خودشان را پیشنهاد می دهیم لذا ورزش برای سلامتی انسانها خصوصا در این دوره که شاهد پیشرفت بیماری ها هستیم بسیار مناسب و ضروری است.

,
,

 

,


وی در ادامه به برگزاری طرح کرامت 2 در 9 محله حاشیه نشین سنندج خبر داد و گفت: طرح کرامت 2 دارای چهار کمیته شامل کمیته فرهنگی درمان و کاهش اعتیاد کمیته مقابله و صیانت اجتماعی است که در ذیل کمیته‌ها هفت کارگروه تشکیل می‌شود که عمده وظایف بر روی این کارگروه‌هاست.

,
,

 

,


به گفته ی عیسی زاده،  هدف از اجرای این طرح همکاری در راستای ریشه‌کن کردن و مبارزه جدی با اعتیاد  وطلاق است.

,
,

 

,


در پایان این مراسم به قید قرعه، یک دستگاه موتور سیکلت، 10 دستگاه دوچرخه، 25 کارت هدیه 1 میلیون ریالی و 5 کمک هزینه سفر زیارتی به کربلا و مشهد مقدس و ده ها جایزه ی نفیس دیگر به شرکت کنندگان اهدا شد.

,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه