اخبار داغ

فعال فرهنگی شهر کوهستک عنوان کرد؛

عدم حمایت باعث راکد ماندن استعدادهای جوانان/ مسئولان کارهای فرهنگی را جدی بگیرند

عدم حمایت باعث راکد ماندن استعدادهای جوانان/ مسئولان کارهای فرهنگی را جدی بگیرند
فعال فرهنگی شهر کوهستک با بیان اینکه تنها مشکل اساسی در انجام فعالیت های فرهنگی نبود حمایت های مسئولان و مردم است، افزود: انتظار می رود مسئولان کارهای فرهنگی را جدی بگیرند و نگذارند استعدادها و فعالیت های نوجوانان و جوانان راکد بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سهیلا ذاکری پور فعال فرهنگی شهر کوهستک شهرستان سیریک در گفتگوی اختصاصی فرهنگ کده با اشاره به شروع فعالیت های فرهنگی خود، اظهار کرد: از سال 77 فعالیت فرهنگی خود را آغاز کردم و مربی و سرپرست دو گروه سرود فاطمیون و غدیر شهر کوهستک سیریک هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

فعال فرهنگی شهر کوهستک گفت: چندین رتبه در گروه های سرود دانش آموزی مدارس منطقه ای و استانی داشته ام و در سال 83 به عنوان فعال فرهنگی رتبه کسب کرده ام و و در سال 95در جشنواره موسیقی انقلاب به عنوان مربی برتر و مربی برگزیده مناطق محروم شناخته شده ام و در شهریور 95 توسط گروه جهادی دانشگاه شهید رجایی تهران به عنوان فعال فرهنگی شهر بندرکوهستک معرفی شده ام.

,

, ,

وقتی اراده برای مقابله با جنگ نرم پولادین است

, وقتی اراده برای مقابله با جنگ نرم پولادین است, وقتی اراده برای مقابله با جنگ نرم پولادین است,

سهیلا ذاکری پور بیان کرد: سرپرستی کلاس های نهج البلاغه و امربه معروف ونهی از منکر را بر عهده دارم اما امکانات لازم و کافی در دست ندارم و مکان مناسب برای تمرین گروه سرودنداریم و دراین راستا گاهی بامشکلات زیادی روبه رو می شویم.

,

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرپرستی کلاس های نهج البلاغه و امربه معروف ونهی از منکر را برعهده دارم اما نبود برخی کتاب ها و عدم حمایت های کافی دراین زمینه با وجود استقبال فراوانی که در این راستا توسط نوجوانان وجود دارد ولی متاسفانه این مشکلات مانع فعالیت های فرهنگی می شود.

,

, , , ,

کار فرهنگی با دست خالی

, کار فرهنگی با دست خالی, کار فرهنگی با دست خالی,

این فعال فرهنگی هرمزگان با اشاره حمایت مسئولان شهرستان از فعالیت های فرهنگی خود و همراهی آنان در برنامه ها، گفت: هیچ گونه حمایت و همراهی از طرف مسئولان شهرستان به جز بخشدار بخش بمانی تاکنون مشاهده نشده است و گاهی بخاطر نبود وسیله نقلیه از مسابقات و جشنواره ها عقب می مانیم.

,

سهیلا ذاکری پور تنها مشکل اساسی در انجام فعالیت های فرهنگی نبود حمایت های مسئولان و مردم عنوان کرد و افزود: انتظار می رود مسئولان کارهای فرهنگی را جدی بگیرند و نگذارند استعدادها و فعالیت های نوجوانان و جوانان راکد بماند.

,

وی به سایر فعالیت های خود اشاره کرد و گفت: فعالیت در کانون مساجد و بسیج محلات ، مسئول رهروان هیات رزمندگان تهران درسطح شهر کوهستک ، مدیر کانون فرهنگی مسجدامام حسین(علیه السلام)بخش خواهران شهر کوهستک و ورابط موسسه خیره درشهر و روستا هستم .

,

 فعال فرهنگی سیریک اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای فعالیت نخبه های فرهنگی خود شهر کوهستک و مهیا ساختن مکان مناسب برای ایجاد و گسترش فعالیت های فرهنگی درسطح شهر و روستاهای اطراف ، چشم اندازی است که در حوزه فرهنگ برای منطقه ام ترسیم کرده ام.

,

, ,

از عزم راسخ یک دختر تا کار فرهنگی به وسعت یک شهر

, از عزم راسخ یک دختر تا کار فرهنگی به وسعت یک شهر, از عزم راسخ یک دختر تا کار فرهنگی به وسعت یک شهر,

سهیلا ذاکری پور با ذکر این مطلب که علاقه شدیدی به کار فرهنگی دارم، تصریح کرد: در اوایل انجام برخی کارهای فرهنگی برایم دشوار بود با توجه به مسئولیت ها و سفرهای خارج از استانی که به تنهایی مدیریت داشتم اما با وجود ذوقی که در نوجوانان و جوانان و حمایت آنها در این راستا می دیدم هیچ سختی در این کار مشاهده نمی کردم.

,

وی به حمایت های خانواده در انجام فعالیت های خود اشاره کرد و گفت: خانواده حمایت های زیادی در انجام فعالیت هایم داشته ام و  حتی اتاقی را برای انجام امورات فرهنگی در اختیارم گذاشته اند همان طور که ذکر کردم مکانی برای تمرین گروه سرود نداریم و همه این کارها در خانه انجام می شود.

,

سهیلا ذاکری پور خاطر نشان کرد: کار فرهنگی یعنی روح فرهنگی در آن باشد و در واقع  یک حرکت فرهنگی که بتواند رشد پیدا کند و کاری را در ذهن و عواطف به وجود آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه