اخبار داغ

در محور ایوانکی- گرمسار؛

برخورد اتوبوس با مینی‌بوس ۶۱ مصدوم برجای گذاشت

برخورد اتوبوس با مینی‌بوس ۶۱  مصدوم برجای گذاشت
فرمانده نیروی انتظامی آرادان گفت: ۶۱ نفر در اثر برخورد اتوبوس و مینی بوس در محور ایوانکی- گرمسار مجروح شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ افرا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آرادان در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین  در تشریح تصادف اتوبوس با مینی بوس در محور ایوانکی- گرمسار گفت: ساعت 5:30 صبح امروز اتوبوس مسافربری با مینی بوس کارگری آرادان در محور ایوانکی- گرمسار برخورد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین  ,

وی با بیان اینکه اتوبوس مسافربری با بیش از 43 مسافر از مشهد عازم شهریار بود، گفت: مینی بوس نیز  16 سرنشین از کارگران یک واحد تولیدی مرغ در اطراف آرادان داشت.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آرادان همچینین تصریح کرد:  61 نفر در اثر برخورد اتوبوس و مینی بوس در محور ایوانکی- گرمسار مجروح شدند.

,

افرا، عدم رعایت حق تقدم راننده مینی بوس را عامل این سانحه در محدوده ده نمک آرادان دانست و افزود: بیش از 13 نفر از این مصدومین به صورت سرپایی درمان و  48 نفر از نیز به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

,

وی در ادامه اظهار کرد: 5 نفر از مصدومین به علت  مساعد نبودن حالشان به بیمارستان معتمدی جهت بستری اعزام شدند و تحت مراقبت هستند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آرادان در خاتمه خاطرنشان کرد: رانندگان در روزهای پایانی تابستان نسبت به رانندگی خود دقت بیشتری داشته باشند و قوانین را رعایت کنند تا حادثه ای رخ ندهد .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه