اخبار داغ

قائم‌مقام صداوسیمای مرکز خراسان رضوی:

خلیل‌آباد ظرفیت‌های زیادی برای تولید برنامه مستند دارد / رسانه باید در خدمت توسعه هر شهرستانی باشد

خلیل‌آباد ظرفیت‌های زیادی برای تولید برنامه مستند دارد / رسانه باید در خدمت توسعه هر شهرستانی باشد
قائم‌مقام صداوسیمای مرکز خراسان رضوی بابیان اینکه رسانه باید در خدمت توسعه هر شهرستان در حوزه‌های مختلف باشد، گفت: مستندهای زیادی باید برای شناساندن ظرفیت‌های شهرستان خلیل‌آباد تولید شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، علیرضا آینه‌دار صبح امروز در پنجمین دوره نشست تخصصی خبرنگاران آزاد خراسان رضوی در شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: موفقیت‌های خوبی در سراسر استان به‌واسطه حضور خبرنگاران کسب‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,  ,

تراز شبکه خراسان رضوی باید با شبکه‌های سراسری مقایسه شود

, تراز شبکه خراسان رضوی باید با شبکه‌های سراسری مقایسه شود,

وی بابیان اینکه مرکز صداوسیمای خراسان رضوی با اختلاف زیادی توانست موفقیت‌های چشمگیری را در بیستمین جشنواره تولیدات مرکز استان‌های کشور را کسب کند، خاطرنشان کرد: قطعاً تراز شبکه استانی نباید با شبکه‌های استانی دیگر مقایسه شود بلکه باید خراسان رضوی با شبکه‌های سراسری مقایسه شود.

,

قائم‌مقام صداوسیمای مرکز خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید خود را برای این‌چنین سطحی آماده کنند، تصریح کرد: خبرنگاران صداوسیما در سطح شهرستان‌ها، جزو زحمت‌کش‌ترین و گمنام‌ترین افراد در رسانه ملی هستند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: علی‌رغم اینکه شاید خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها ازلحاظ امکانات و مباحث دستمزد مشکل داشته باشند ولی با عشق و علاقه‌ای که به کار و محدوده کاری خوددارند شبانه‌روزی در حال تلاش هستند.

,

 

,

انتقال تجربه خبرنگاران استان از اهداف برگزاری نشست تخصصی خبرنگاران آزاد است

, انتقال تجربه خبرنگاران استان از اهداف برگزاری نشست تخصصی خبرنگاران آزاد است,

آینه‌دار با اشاره به اهداف برگزاری نشست تخصصی خبرنگاران آزاد خراسان رضوی، عنوان کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها این است که خبرنگاران محور وحدت بین شهرستان‌های استان باشند و احساس تعلق به شهرستان‌های یکدیگر داشته باشند.

,

وی همچنین ادامه داد: خبرنگاران در این نشست‌ها باید انتقال تجربه‌ای در جلسات تخصصی به یکدیگر داشته باشند تا باتجربه‌ای جدید و انرژی نو بتوانند کار خود را پیش ببرند.

,

 

,

افزایش کمیت اخبار شهرستان‌ها باعث افزایش بینندگان رسانه استان می‌شود

, افزایش کمیت اخبار شهرستان‌ها باعث افزایش بینندگان رسانه استان می‌شود,

این مقام مسئول بابیان اینکه گاهی یک خبر می‌تواند در حوزه فرهنگی شهر و روستا تأثیرگذار باشد، تأکید کرد: هر چه بخش‌های خبری در شهرستان‌ها پررنگ‌تر باشند باعث می‌شود که برنامه‌سازان در حوزه‌های مختلف صداوسیما و رادیوهای برون‌مرزی بتوانند باقابلیت‌های شهرستان‌ها آشنا شوند.

,

وی با تأکید بر اینکه یک خبر می‌تواند اثرات مطلوب در جامعه داشته باشد، ابراز کرد: حجم وسیعی از بینندگان صداوسیما در شهرستان‌ها هستند و هرچه بتوانیم کمیت اخبار شهرستان‌ها را افزایش دهیم مطمئناً بر بینندگان رسانه استان افزوده می‌شود.

,

 

,

محدودیتی برای انعکاس اخبار دولت قائل نیستیم / رسانه پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است

, محدودیتی برای انعکاس اخبار دولت قائل نیستیم / رسانه پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است,

آینه‌دار در ادامه افزود: رسانه باید در خدمت توسعه شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی باشد و هیچ محدودیتی برای انعکاس اخبار دولت قائل نیستیم.

,

وی بابیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی در شهرستان خلیل‌آباد وجود دارد، تصریح کرد: مستندهای زیادی باید برای شناساندن ظرفیت‌های شهرستان تولید شود و باید زمینه نخبگان شهرستانی در برنامه‌های مختلف را فراهم کرد.

,

قائم‌مقام صداوسیمای مرکز خراسان رضوی با تأکید بر اینکه رسانه پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است و صداوسیما باید این پل را تقویت کند، عنوان کرد: معرفی هنرمندان، فعالین فرهنگی شهرستانی که می‌توانند در برنامه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند بسیار حائز اهمیت است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: شغل اکثر مردم خلیل‌آباد کشاورزی است و کار زیادی می‌توان در این شهرستان برای شناساندن ظرفیت‌های آن انجام داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه