اخبار داغ

خطبه های نمازجمعه استان همدان؛

جهانیان در برابر نسل کشی مسلمانان بیدار شوند/مسئولان سه قوا نسبت به بدعهدی آمریکا موضع بگیرند

جهانیان در برابر نسل کشی مسلمانان بیدار شوند/مسئولان سه قوا نسبت به بدعهدی آمریکا موضع بگیرند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای همدان برگزار گردید و ائمه جمعه در خطبه های امروز به ایراد سخنرانی پیرامون مسائل مختلف فرهنگی و سیاسی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از نافع،نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته نیز با حضور پرشور و ولایتمدار مردم استان همدان اقامه گردید و ائمه جمعه سراسر این استان به ایراد خطبه ها پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان

, مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان, مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان,

 

,

همدان

, همدان, همدان,

جهانیان در برابر نسل کشی مسلمانان بیدار شوند

, جهانیان در برابر نسل کشی مسلمانان بیدار شوند, جهانیان در برابر نسل کشی مسلمانان بیدار شوند,

 

,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های ابن هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی با بیان اینکه ایام غدیریه به اتمام رسیده و در استانه عاشورای حسینی هستیم افزود: روزه و عبادت در عید غدیر بسیار ثواب و اجرهای فراوانی دارد و شناخت خود را باید نسبت به این ایام زیاد کنیم.

,

 

,

وی در ادامه به بیان اجرهای فراوانی که برای گریه بر مصیبت امام حسین (ع) وارد شده پرداخت و گفت: زیارت امام حسین (ع) اجرهای فراوانی دارد.

,

 

,

امام جمعه همدان در ادامه به بیان جنایت های وارده به مسلمانان پرداخت و گفت: شما شیعه ها باید بخاطر داشتن چنین رهبر و امام هایی بسیار خدا را شکر کنید.

,

 

,

وی با اشاره به جنایت های میانمار گفت: یک زن که حایزه صلح نوبل گرفته این همه جنایت را انجام می دهد.

,

 

,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در ادامه با اشاره به برگزاری  حج توسط حجاج ایرانی گفت: امسال حاجیان بسیار مورد کرامت قرار گرفتند.

,

 

,

وی اظهار کرد: سعودی ها متوجه شدند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مقتدرانه در جهان عمل میکند.

,

 

,

ملایر

, ملایر , ملایر ,

 

,

مسئولین در مقابل زیاده خواهی های آمریکا در رابطه با برجام موضع انقلابی بگیرند/مباهله عبرتی بزرگ برای همه است

, مسئولین در مقابل زیاده خواهی های آمریکا در رابطه با برجام موضع انقلابی بگیرند/مباهله عبرتی بزرگ برای همه است, مسئولین در مقابل زیاده خواهی های آمریکا در رابطه با برجام موضع انقلابی بگیرند/مباهله عبرتی بزرگ برای همه است,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به جریان مباهله اظهار داشت: این جریان برای همه ما عبرت است که بدانیم دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست نمی کشد حتی اگر معجزات فراوان ببینند.

,

 

,

وی با تاکید به نقش خواص در جامعه اظهار داشت: خواص جامعه در شرایط سخت و تاثیرگذار نقشی اساسی به عهده داشته و باید بر اساس اعتقادات عمل کنند.

,

امام جمعه ملایر بیان کرد: آیه مباهله نشان می دهد که عظیم ترین شخص دنیا پیامبر است وو امام علی(ع) جان پیامبر است.

,

وی افزود:  روز مباهله روز جایگاه رفیع امیرالمومنین علی(ع) است.

,

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: اسلام دین کامل است در اوج بندگی به توجه به فقرا تاکید دارد.

,

وی با تاکید به توجه هر چه بیشتر در فقرا اظهار کرد:نهادهای کمک رسان همچون بهزیستی و کمیته امداد و مردم در این روزها به فقرا توجه بیشتری داشته باشند.

,

امام جمعه ملایر با اشاره به تاکیدهای اسلام درباره خانواده بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید به خانواده توجه کنیم.

,

وی افزود: پرونده های سنگین در دادگاه ها نشان داده که دشمن خانواده ها را با استفاده از ابزار مختلف هدف قرار داده است.

,

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: امروز تربیت فرزند بسیار سخت شده است و نهادهای فرهنگی باید هر چه بیشتر در این راستا تلاش کرده و خانواده ها با فرزندان انیس و مونس باشند.

,

وی تاکید کرد: امروز هدف اصلی دشمن از بین بردن بنیان محکم خانواده است و باید بسیار مراقبت کرد.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به حملات به مسلمانان در میانمار بیان کرد: سازمان های مدعی حقوق بشر هنوز خواب هستند و این خون ها از دست برنده جایزه صلح نوبل می چکد.

,
,

وی تاکید کرد: مدعیان حقوق بشر به دنبال مسائل سیاسی بوده و هنوز هیچ واکنشی از خود نشان نداده و این ها مخالف اسلام هستند و دستان پلید و  شوم آمریکا و اسرائیل از پشت این اتفاقات پیداست.

,

امام جمعه ملایر گفت: دشمنان با تحمیل کردن داعش به دنبال کاهش قدرت نظام جمهوری اسلامی بودند که موفق نشدند و تجزیه کشورهای اسلامی هدف جدید آنان است.

,

وی افزود: دشمنان آرزوی تجزیه کردستان از عراق را به گور خواهند برد و اسرائیل چشمش به نفت کرکوک و منافع خودش است.

,

حجت الاسلام برقراری به برگزاری بزرگترین مانور نظامی اسرائیل اشاره کرد و افزود: برگزاری این مانور نشان از ترس رژیم صهیونیسمی از قدرت لبنان و سوریه است.

,

وی با اشاره دیدار رهبری با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن مهمترین توصیه رهبری در این دیدار بود.

,

وی با اشاره به بازی های سیاسی کاخ سفید در رابطه با برجام بیان کرد: باید جلوی زیاده خواهی آمریکا گرفته شود و باید موضع انقلابی گرفته شود.

,

امام جمعه ملایر تاکید کرد: امریکا اجازه اجرای برجام را نداده و همواره به دنبال کوچک نشان دادن برجام و تهدید ایران است.

,

وی با تقدیر از برگزاری جشنواره‌ مبل و منبت و ایجاد تحولی که در صنعت مبل و منبت ایجاد کرد، افرود: یکی از کاستی های مبل و منبت ملایر نداشتن برند و نشانه ملایر است و باید و رابطه با آن فکر اساسی شود.

,

 

,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

مسئولان سه قوا نسبت به بدعهدی آمریکا موضع بگیرند

, مسئولان سه قوا نسبت به بدعهدی آمریکا موضع بگیرند, مسئولان سه قوا نسبت به بدعهدی آمریکا موضع بگیرند,

 

,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با محکوم کردن دشمنی های آمریکا برعلیه ایران در خصوص بدعهدی و تحریمها گفت: مسئولان نظام و مردم باید بدانتد که هرچه به جلوتر میرویم مکاری و عهد شکنی آمریکا نمایان می شود و باید مسئولان سه قوا و نیروهای اثرگذار نظام جمهوری اسلامی در این موضع گیری کنند.

,

 

,

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس بر برگزاری جشن عاطفه ها و کمک مردم به خانواده های بی بضاعت تاکید کرد.

,

 

,

 

,

رزن

, رزن, رزن,

شیعه باید مطیع اوامر خدا باشد

, شیعه باید مطیع اوامر خدا باشد, شیعه باید مطیع اوامر خدا باشد,

 

,

 

,

امام جمعه موقت شهرستان رزن در خطبه های این هفته با بیان اینکه نماز و روزه از اثرات تقوا هستند افزود: انسان هنگامی که نیروی قوی تقوا را داشته باشد نماز خواهد خواند و هرگز نمازش ترک نمی شود.

,

 

,

حجت الاسلام وثیقی ادامه داد: اگر تقوا باشد هرگز به فکر گناه کردن هم نمی افتد ومانند وقتی که بدن انسان در مریضی احساس بیماری نمی کند زیرا بدن ضد عفونی شده است .

,

 

,

وی گفت:بنا به گفته امام‌حسن‌ع روح انسان هم همینطور است و تقوا و پرهیزکاری موجب میشود که انسان از گناه جلوگیری کند.

,

 

,

وی افزود:ما در اوامر خداوند‌ مطیع دستورات خداوند باشیم پس شیعه هستیم .

,

 

,

وی با اشاره به اینکه سوال پرسیده میشود که در جامعه ولایی و جامعه غیر ولایی چه تفاوتهایی وجود دارد ادامه داد:متاسفانه با وضع فعلی و شرایط حاضر میخواهم بگویم که الان تفاوتی بین جامعه ولایی و غیر ولایی نیست یا خیلی کم است .

,

 

,

وی عنوان کرد: محرم نزدیک است و‌ما ایرانیان عادت کرده ایم که همزمان با محرم تغییراتی را در زن گی خود داده ایم و این بخاطر همان ولایت است که مظهر ولایت ما دو مورد  عید غدیر و  عاشورا است.

,

 

,

قهاوند

, قهاوند, قهاوند,

محکومیت کشتار مسلمانان میانمار در سکوت مرکبار جهان

, محکومیت کشتار مسلمانان میانمار در سکوت مرکبار جهان, محکومیت کشتار مسلمانان میانمار در سکوت مرکبار جهان,

 

,

حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه شهر قهاوند در خطبه های نماز جمعه شهر قهاوند با اشاره به نسل‌کشی و کشتار مسلمانان میانمار توسط حکومت این کشور، اظهار داشت:
با وجود همه این جنایات برخی از کشورهای مسلمان و سران آن ها سکوت پیشه کرده‌اند و از بیم و ترس اربابان جنایتکار خود، اسرائیل و آمریکا هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.

,
,

وی  از سازمان‌های بین‌المللی و انجمن‌های حقوق بشر خواستار مجازات عاملان این جنایت‌ها و محاکمه آنها به عنوان «جنایتکار جنگی» شد و گفت: «اگر این شهروندان که در معرض کشتار جمعی قرار دارند، از پیروان ادیانی غیر از دین اسلام بودند، نهادهای جهانی موضعی متفاوت اتخاذ می‌کردند.»

,

امام جمعه شهر قهاوند خاطرنشان کرد:مردم بی‌پناه میانمار توسط این گروه مورد بی‌رحمی و توحش قرار می‌گیرند و سکوتی مرگبار جهان را فراگرفته است.

,

حجت الاسلام محققی در بخش دیگری از سخنانش گفت: حادثه تاریخی و مبارک مباهله دلیل بر حقانیت اصحاب کسا و عصمت اهل بیت پیامبر است.

,

وی ادامه داد: با نزول آیه مبارکه مباهله بار دیگر یکی از فضائل اهل بیت از زبان قرآن بیان شد و جایگاه عالی عصمت و طهارت  اهل بیت به بشریت معرفی شد.

,

 

,

بهار

, بهار, بهار,

وقوع فجایع انسانی در میانمار دهن کجی به مسلمانان است

, وقوع فجایع انسانی در میانمار دهن کجی به مسلمانان است, وقوع فجایع انسانی در میانمار دهن کجی به مسلمانان است,

 

,

امام جمعه شهر بهار در خطبه نماز جمعه شهر بهار به وقوع فجایع انسانی در میانمار اشاره کرد و گفت: نه تنها مسلمانان که همه انسانهای آزاده در جهان باید نسبت به این اتفاقات عکس العمل نشان داده و صدای اعتراض خود را به گوش دنیا برسانند.

,

حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد: در عصری که برای حمایت از حیوانات و وحوش قوانینی وضع شده ، وقوع چنین جنایاتی در میانمار و سوزاندن مسلمانان مایه تاسف است.

,

 

,

 

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

جنایات میانمار لکه ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر است

, جنایات میانمار لکه ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر است, جنایات میانمار لکه ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر است,

 

,

امام جمعه نهاوند گفت: در سایه سکوت دولت‌های استکباری و مدعیان حقوق بشر، مسلمانان میانمار به خاک و خون کشیده می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند گفت: مسلمانان مظلوم در کشور میانمار به فجیع ترین شکل کشته میشوند ولی  مدعیان حقوق بشر هیچ موضعی ندارند.

,
,

وی اظهار داشت: مجامع حقوق بشری هم در قبال این جنایات سکوت کردند و این درحالی است که رئیس جمهور این کشور برنده جایزه به اصطلاح صلح است.

,

امام جمعه نهاوند افزود: در این شرایط وظیفه جامعه اسلامی حمایت از مسلمانان میانمار است و باید با وحدت اجازه اینگونه جنایات را در کشورهای اسلامی ندهند.

,

وی گفت: کشورهای استکباری در همه مشکلاتی که گریبانگیر جامعه اسلامی شده است دخالت دارند و به فتنه گری مشغول هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه