اخبار داغ

جشن عاطفه ها در منطقه دلوار آغاز شد

جشن عاطفه ها در منطقه دلوار آغاز شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش دلوار گفت: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها به منظور تکریم دانش آموزان نیازمند، توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی در شهر دلوار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ وحید کریمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)بخش دلوار در آیین برگزاری جشن عاطفه ها با اشاره به اینکه بیش از 500دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند؛ گفت: کمک های دانش آموزان در جشن امروز از طریق پایگاه های مستقر در مدارس شهر دلوار و روستاهای مشخص شده جمع آوری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: شهر و بخش دلوار نیزب ا حضور خود در این جشن خیر خواهانه به کمک وتقویت روحیه  نوع دوستی می پردازند.

,

 

,

 کریمی بیان داشت: در حاشیه شهر ها و استان ما خانواده های نیازمند زیادی  وجود دارندکه رفع نیاز آنها همت جمعی مردم را می طلبد که امیدواریم با تلاش و همت مردم شاهد فراهم شدن زمینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند باشیم.

,

وی دانش آموزان امروز را آینده سازان کشور خواند و گفت: اکنون دانش آموزان نخبه و مستعد محروم فراوانی در این منطقه از جمله مناطق جنوب بخش دلواروجود دارند که نیازمند کمک هزینه تحصیلی هستند، که توجه به آنها  می تواند باعث رشد آتیه کشور شود.

,

 

,

رئیس کمیته امداد دلوار تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) دلوار آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران است تا از محل آنها، نوشت‌افزار و امکانات دیگربرای دانش آموزی تهیه و پس از قرار دادن در این جعبه‌های تزئین شده به دانش‌آموزان نیازمند در این منطقه اهدا شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند به منظور کمک به نیامندان با حضور در این پایگاه ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) دلوارو از روش های مختلف دیگرنسبت کمک به این افراد اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه