اخبار داغ

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه هرمزگان؛

دشمنان از وحدت امت اسلامی می ترسند/ جنایت میانمار نشانه رسوایی مدعیان حقوق بشر است/ دستگاه دیپلماسی با قاطعیت پاسخ آمریکای جنایتکار را بدهد

دشمنان از وحدت امت اسلامی می ترسند/ جنایت میانمار نشانه رسوایی مدعیان حقوق بشر است/ دستگاه دیپلماسی با قاطعیت پاسخ آمریکای جنایتکار را بدهد
ائمه جمعه استان هرمزگان با تاکید براینکه دشمنان از وحدت اسلامی می ترسند، اظهار کردند: از آنجایی که دشمنان با وجود اتحاد اسلامی نمی توانند به مقاصد و اهداف پلیدشان دست پیدا کنند لذا با کشتار جمعی مسلمانان میانمار، خشم خود را از اسلام نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ ائمه جمعه استان هرمزگان با اشاره به نسل کشی و قتل عام مسلمانان در میانمار اظهار کردند: دشمنان اسلام از وحدت امت اسلامی می ترسند چون در صورت اتحاد اسلامی نمی توانند به مقاصد و اهداف پلید خود دست پیدا کنند بنابراین به نسل کشی مسلمانان در میانمار اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

 

,

استکبار تمام توان خود را برای نابودی نظام جمهوری اسلامی  بکار گرفته است

, استکبار تمام توان خود را برای نابودی نظام جمهوری اسلامی  بکار گرفته است, استکبار تمام توان خود را برای نابودی نظام جمهوری اسلامی  بکار گرفته است,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر دفاع از شیعه و اسلام است؛ گفت: نماز جمعه محل سیاسی و عبادی در جمهوری اسلامی است و خطبه های نماز جمعه از هجوم بی وقفه دشمن جلوگیری می کند و حضور در نماز جمعه پاسخی به این هجمه ها است.

,

امام جمعه بنندرعباس  با بیان اینکه مسلمانان روهینگیا در میان مارهای خونی قرار گرفته اند؛ اظهار کرد: اغلب مردم میانمار بودائی هستند که برخلاف چهره ای که در جهان به عنوان افرادی مهربان نشان داده می شوند ولی با برخوردی که با مسلمانان میانمار کردند، وحشت گری آنها به تمام جهان اثبات شده است.

,

وی تاکید کرد: بودایی ها از اسلام می ترسند و با وجود گسترش اسلام در جهان خشم خود را از اسلام بر سر مسلمانان روهینگیا خالی می کنند.

,

خطیب نماز جمعه بندرعباس ضمن محکوم کردن جنایت میانمار بیان کرد: مجامع بین المللی ابزار کار آمریکا است و این سازمان مستقلی نیست بلکه بازیچه دست صهیونیزم و آمریکاست.

,

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه غدیر روز انسانیت و بشریت برای جهانیان است، یادآور شد: در استان برنامه متنوعی در این روز برگزار شد که مایه بسی امید در ارائه فرهنگ غدیری در استان است ونیز در روستای کرمون 110 زوج با تمام تجهیزات زندگی، مراسم ازدواجشان را جشن گرفتند.

,

وی با اشاره به پایبندی مسئولان به وعده هایی که می دهند؛ عنوان کرد: اگر مسئولان توانایی کاری را ندارند به مردم قول ندهند تا اینکه بین عموم به عنوان فردی بد قول شناخته نشوند.

,

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت: استکبار جهانی تمام زور و توان خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی گذاشته است ولی با وجود خون شهداء و رهبری فرزانه به هیچ نتیجه ای نرسیده که این از برکات جمهوری اسلامی است.

,

وی با اشاره به اینکه تقیه حکم عقل و حکم شرع است که اختصاص به شیعه ندارد؛ خاطرنشان کرد: شیعه چون همیشه در فشار دشمنان بودند تقیه آن همواره آشکار بوده است لذا اگر تقیه در شیعه نبود در حال حاضر آثاری از شیعه دیده نمی شد.

,

 

,

جامعه انسانی نباید در مقابل کشتار مردم مسلمان میانمار سکوت کند

, جامعه انسانی نباید در مقابل کشتار مردم مسلمان میانمار سکوت کند, جامعه انسانی نباید در مقابل کشتار مردم مسلمان میانمار سکوت کند,

حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی و با اشاره به سالروز اشغال بیروت توسط ررزیم غاصب اسرائیل، جنایت های صهیونیست در صبرا و شتیلا را محکوم و اظهار کرد: در تاریخ هر زمان ظالمان قصد انجام جنایتی را داشتند ابتدا جامعه انسانی را مورد آزمون قرار دادند و سپس اقدام به جنایت کردند.

,

وی افزود: 60 سال است که جامعه انسانی در مقابل جنایت های ظالمان که هر روز حادثه ای مصیبت بار می آفریند در خوابی عمیق فرو رفته؛ تنها نظاره گر است و از خود حرکتی نشان نمی دهد.

,

خطیب جمعه کیش با اشاره به اینکه در دنیای امروز جنایت کاران به نام حقوق بشر و جایزه صلح نوبل هر جنایتی را در جامعه انسانی رقم می زنند افزود: در طول تاریخ به ویژه در حادثه کربلا نمونه بارز این ظلم وجنایت را به وضوح می توان دید.

,

وی ادامه داد: در تاریخ هم ابتدا افرادی به غیر از اهل بیت را سربریده و سرها را بر نیزه شهر به شهر چرخاندند و زمانی که از سکوت مردم در مقابل جنایت خویش مطمئن شدند کسی جرآت اعتراض ندارد و اهل بیت پیامبر را سربریده و سرها را بر سر نیزه شهر به شهر چرخاندند.

,

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه رژیم جعلی اسرائیل نیز 60 سال است که در جامعه انسانی جنایت می کند، گفت: تمامی مجامع و مدافعان حقوق بشر و کسانی که شعار دفاع از حقوق بشر را سر میدهند سکوت اختیار کرده و نتیجه آن امروز تبدیل به قتل عام مردم بیگناه و مسلمان میانمار است.

,

وی جنایت های رژیم جعلی اسرائیل در صبرا و شتیلا را نمونه ای از کشتار وحشیانه اسرائیل دانست که حتی به بیماران بیماررستان ها رحم نکرده و آن ها را در گودال ها به روی هم تلمبار کرده پس از تیرباران زنده و مرده آن ها را زنده به گور کردند.

,

خطیب جمعه کیش تاکید کرد: زمانی که جامعه انسانی به ویژه مسلمانان در مقابل چنین جنایت هایی سکوت کرده و حتی برخی شیوخ و روسای کشورهای مسلمان به صورت پنهانی دست اتحاد با اسرائیل غاصب داده و از آن حمایت می کنند چه باید کرد؟

,

وی با بیان اینکه مجامع بین الملی در مقابل جنایت های اسرائیل همواره سکوت اختیار کرده اند ادامه داد: هر زمان هم اعلامیه ای از سوی سازمان ملل صادر شد باحق وتو ظالمانه آمریکا مواجه شد.

,

امام جمعه کیش تصریح کرد: زمانی که ظالمان جامعه انسانی را اینگونه امتحان کردند به جایی رسیدیم که امروز 400 هزار نفر از مردم میانمار آواره شده و برخی زنده زنده در آتش سوزانده شدند و خانه هایشان به آتش کشیده شد.

,

وی افزود: در این جنایت ارتش که باید حامی مردم باشد در رآس جنایتکاران قرار گرفته و همچنان این قتل عام و نسل کشی در میانمار ادامه دارد و کوچکترین اعتراض و اطلاعیه ای از سوی مجامع مدافع حقوق بشر صادر نشده است.

,

علیدادی تاکید کرد: با وجود چنین جنایت های بی رحمانه ای در معلوم است که جامعه انسانی دچار چه مشکلاتی خواهد شد.

,

وی ادامه داد: امروزدر مقابل این همه ظلم و جنایت تنها می توان شکایت به سوی خداوند برد و درخواست کرد تا با ظهور منجی عالم بشریت عدالت بر جهان سایه گسترده و جهان پر از عدل و داد شود.

,

خطیب جمعه کیش همچنین با محکوم کردن جنایت های تکفیری در کشورهای مسلمان یمن، سوریه و عراق اظهار کرد: در راس تمامی این جنایت ها استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد که از سویی معاهده امضا می کند و از سوی دیگر خود آن را نقض می کند.

,

وی به نقض برجام توسط اوباما و ترامپ اشاره کرد و افزود: کسانی که خود برجام را به وجود آوردند اولین نقض کنندگان این معاهده بودند پس چگونه می توان به آنان اعتماد کرد.

,

علیدادی تصریح کرد: از دیپلماسی کشور، وزارت خارجه، دولت و مجلس می خواهیم که با قاطعیت هرچه تمامتر جواب آمریکای جنایتکار را بدهند.

,

وی افزود: ما برجامی را قبول داشته و پای آن می ایستیم که طرف مقابل هم به تعهدات خود عمل کند و اگر قرار است برجام یکطرفه باشد چه تعهدی باید به برجام یک طرفه بدهیم؟

,

 

,

دولت تکلیف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را مشخص کند

, دولت تکلیف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را مشخص کند, دولت تکلیف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را مشخص کند,

امام جمعه کیش با اشاره به اهمیت تحکیم خانواده در دین مبین اسلام بیان کرد: خانواده سالم الزاماتی دارد که اسلام بر آن ها بسیار تاکید کرده و باید به بحث خانواده به صورت جدی توجه و پرداخته شود.

,

وی همچنین با تاکید بر تصمیم گیری سریعتر دولت در انتخاب مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: دولت، مشاور رئیس جمهور و مسئولان مناطق هر چه سریعتر تکلیف مدیرعامل جزیره کیش را مشخص کنند زیرا عدم وجود مدیرعامل در منطقه حساس کیش مشکلاتی را مانند گرانی برای جزیره کیش به وجود آورده است.

,

خطیب جمعه تاکید کرد: یکی از مهمترین آثار عدم وجود مدیرعامل در منطقه آزاد کیش افزایش بی رویه قیمت ها به ویژه قیمت بلیط هواپیماست که در رونق جزیره تاثیر بسزایی از خود به جای گذارده است.

,

وی در بخش دیگری از خطبه ها به سالروز مباهله پیامبران با بزرگان نجران اشاره کرد و افزود: این روز یکی از روزهای برجسته تاریخ اسلام است که با حضور اهل بیت پیامبر رقم خورد و در میان مسلمانان موجب تثبیت و راسخ تر شدن اعتقاد و ایمان آنان و در جبهه مقابل موجب قطعیت حقانیت اسلامی و پیامبر اسلام(ص) شد.

,

امام جمعه کیش همچنین با تسلیت درگذشت آیت الله خزعلی، سالروزبزرگداشت استاد شهریار را گرامی داشت.

,

نسل کشی در میانمار، هراس از اتحاد مسلمانان است

, نسل کشی در میانمار، هراس از اتحاد مسلمانان است, نسل کشی در میانمار، هراس از اتحاد مسلمانان است,

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه  با تبریک ٢٤ ذی الحجه و روز مباهله گفت: مباهله پیامبر و اهل بیت(ع) نشانه عزت مسلمین است و این عزت تا قیامت می ماند چرا که خداوند وعده داده است که "لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون".

,

میرزایی با اشاره به جنایت و نسل کشی مسلمانان در میانمار، اظهار کرد: اگر همه مسلمانان زیر پرچم توحید علیه ظلم فریاد بزنند هیچ ظالمی نمی تواند علیه اسلام و بشریت ظلم کند.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص جنایات میانمار و تأکید معظم له به دروغ بودن ادعای حقوق بشری، تصریح کرد: دشمنان اسلام از وحدت امت اسلامی در هراس هستند و می دانند در صورت اتحاد اسلامی نمی توانند به مقاصد خود برای چپاول مسلمانان اقدام کنند.

,

امام جمعه پارسیان با اشاره به سالگرد کشتار بی رحمانه صبرا و شتیلا توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: همین فاجعه به تنهایی کافی بود تا پرده از چهره سیاه و ماهیت پلید صهیونیستی بردارد.

,

میرزایی با اشاره به دیدار اعضای دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری و تذکر معظم له به این که در مجمع باید تفکرات انقلابی حاکم باشد و هیچ مصوبه و موضع گیری نباید متفاوت با مبانی اصلی انقلاب باشد، بیان کرد: تشخیص مصلحت نظام در فرآیند مدیریتی کشور نقش مهمی دارد و تأکید رهبر معظم انفلاب،بر روحیه انقلابی هم، دلالت بر این مهم دارد.

,

وی با اشاره به ٢٥ ذی الحجه و سالروز نزول سوره هل اتی در شان اهل بیت پیامبر(ص) و روز خانواده گفت: خانواده پایه اصلی در جامعه است، اگر سالم باشد بقیه ارکان جامعه نیز به سلامت هستند.

,

امام جمعه پارسیان با یادآوری کلام مقام معظم رهبری در خصوص احساس وظیفه کردن نهادهای فرهنگی نسبت به مروجین اباحی گری  و بی ارزش جلوه دادن نهاد خانواده، از اجرا نمایش تئاتری که موجب اعتراض متدینین و مسئولین انقلابی شد، انتقاد کرد.

,

میرزایی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب، در فروردین سال نود و سه و تأکید ایشان بر این که عده ای لذت جویی را یک امر مطلوب دانسته و هر چه مایه لذت کسی باشد را مباح می دانند، که در مقابل آنها نباید بی تفاوت ماند، گفت: اگر پخش تئاتر موجب اباحی گری و ترویج فرهنگ مضمحل غربی و ویرانگر پایه های خانواده  باشد به شدت محکوم و برخود می گردد.

,

وی با تسلیت ماه محرم و آغاز این ماه حزن و اندوه در هفته آینده، عنوان کرد: محرم شروع حرکتی برای براندازی نظامی فاسد بود که با الگو گیری از آن، انقلاب اسلامی طومار ظلمت و تاریکی را از این کشور خارج کرد که این ماه، در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده است و جریان دارد.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان با یادآوری شروع سال تحصیلی جدید و جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد امام(ره) گفت: ٣٨٠ هزار نفر دانش آموز و دانشجو در این جشن ذی نفع هستند که با کمک مردم هیچ انسدادی در رشد استعداد دانش آموزان و دانشجویان محروم در این کشور اتفاق نمی افتد.

,

 

,

آمریکا عامل و مدیر سازمان های تروریستی و نسل کشی ها

, آمریکا عامل و مدیر سازمان های تروریستی و نسل کشی ها, آمریکا عامل و مدیر سازمان های تروریستی و نسل کشی ها,

حجت اسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد در خطبه های نماز جمعه، ضمن محکوم کردن فاجعه انسانی کشتار مسلمانان در میانمار، اظهار کرد: نسل کشی نژادی، قومی و مذهبی که امروز در کشور میانمار شاهد آن هستیم در سکوت کامل جوامع بین المللی و حقوق بشری اتفاق می افتد و سازمان های حمایتی صرفا به انتشار بیانیه بسنده کرده اند.

,

امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد با بیان اینکه عامل مدیریت سازمان های تروریستی و نسل کشی ها آمریکا  است،افزود: اگر امروز کوچکترین اتفاقی در آمریکا رخ دهدائتلاف های بین المللی یکی پس از دیگری برای حمایت از این کشور تشکیل می شود اما با نسل کشی کشی آمریکایی ها به وسیله سازمان های تروریستی هیچ واکنشی از سازمان ملل و سایر نهاد های حمایتی د یده نمی شود.

,

ابراهیمی در ادامه گفت: پس از گذشت دو سال از جنگ یمن که عربستان سعودی به نیابت از اربابان خود شبانه روز کودکان و زنان بی دفاع این کشور را به قتل می رسانند اما چون منافع آمریکا در میان است حقوق بشر فراموش می شود.

,

وی با اشاره به نقض یرجام توسط امریکا،تصریح کرد: مقام عظمای ولایت و رهبری فرمودند اگرآمریکا برجام را پاره کند ما برجام را به آتش می کشیم لذا زبان صحبت با آن ها، زبان زور است و رئیس جمهور و سایر مقامات این کشور باید از تاریخ عبرت بگیرند.

,

امام جمعه موقت بشاگرد ادامه داد: اتفاقات شبه جزیره کره پیام و درس عبرتی برای آمریکا وسایر هم پیمان های آن ها است که با وجود جلسات متعددی که در شورای امنیت برای محکوم کردن کره شمالی برگزار می شود اما باز  این کشور از افزایش قدرت دفاعی و موشکی خود دست نمی کشد.

,

ابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن به دهه محرم و ایام عاشورای حسینی، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی عاشورا است لذا همه ما وظیفه داریم  به این امر واجب الهی، اسلامی و انقلابی عمل کنیم و هرجا معروفی دیدیم تشویق و در مواجهه با منکر، نهی و برخورد کنیم.

,

وی تصریح کرد: شور و حرات محرم  که ناشی از داغ واره به سید الشهدا (ع) است باید تا قیامت حفظ شود و حرکاتی که زیبنده عاشورا و شیعه نیست در این ماه تکرار نشود.

,

امام جمعه موقت بشاگرد با اشاره به احادیث معصومین(ع) در خصوص ایام محرم و عاشورای حسینی، گفت: امامان و مراجع تقلید ما در این ایام  با برگزاری مراسمات عزاداری مختلفی به سوگواری می پردازند و شایسته است مردم بشاگرد مانند، سال های گذشته مراسمات سنتی خود را همچنان پر شور برگزار کنند.

,

ابراهیمی با اشاره به انتصاب فریدون همتی به عنوان استاندار جدید هرمزگان، خاطر نشان کرد: امید است استاندار جدید در انتخاب معاونین و همکاران خود شایسته سالاری، خدمتگزاری و تخصص را مد نظر قرار دهد و با حضور  در میان مردم ، پاسخ گوی مطالبات آن ها باشد.

,

 

,

کشتار و نسل کشی مردم میانمار جنایت تاریخی است

, کشتار و نسل کشی مردم میانمار جنایت تاریخی است, کشتار و نسل کشی مردم میانمار جنایت تاریخی است,

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری، امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه های نماز جمعه شهرستان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر بندر سیریک گفت: کشتار مردم بی دفاع و مظلوم میانمار که به فجیع ترین شکل ممکن توسط نظامیان و بودائیان صورت می گیرد امروز متاسفانه نه تنها با سکوت مجامع بین المللی و سازمان های مدافع حقوق بشر بلکه در سکوت شرمساری و تاسف کشورهای اسلامی نیز همراه است که این حادثه را دردناکتر و سوزناکتر برای انسان کرده است.

,

وی اظهار کرد: دشمن امروز با طرح بازرسی از مراکز نظامی ،نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می خواهد وارد چالش جدید نماید که نه ملت و دولت ما این چنین گستاخی و بی ناموسی آشکار دشمن  را اجازه نخواهند داد .

,

حیدری با  بیان اینکه هفته آینده همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس  ماه محرم الحرام شروع می شود، ابراز کرد: این ماه ماه حزن و اندوه و درس عزت و آزادگی برای بشریت بویژه انسان های مسلمان و پیرو مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است .

,

وی یادآور شد: محرم عشق به ایمان و اخلاص حسینی است و جای سیاسی بازی ، قوم و قبله گری و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب و سود جو برای ریاکاری و خود نمایی نیست محرم فقط جای عشق و ایمان به خدا و درس گرفتن از ایثار و گذشت امام حسین (ع) برای دین و اسلام و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

,

امام جمعه سیریک خاطرنشان کرد: الحمدلله حرکت های خوبی در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی در شهرستان با همراهی و همکاری کانون های فرهنگی ، موسسات قرآنی در حال شکل گرفتن است که جای تشکر و حمایت  دستگاهها و ادارات  به منظور شکوفایی بیشتر را می طلبد.

,

 

,

جنایات میانمار، نشانه رسوایی مدعیان حقوق بشر است

, جنایات میانمار، نشانه رسوایی مدعیان حقوق بشر است, جنایات میانمار، نشانه رسوایی مدعیان حقوق بشر است,

محمد بارانی خطیب جمعه توکهور-هشتبندی در اجتماع باشکوه نمازگزاران در مسجد جامع جوادالائمه علیه السلام بخش توکهور و هشتبندی نسل کشی مسلمانان در میانمار را محکوم کرد و آنرا بزرگترین غم جهان اسلام و ملت های آزاده برشمرد و با ابراز تاسف از عادی شدن کشتار مسلمانان در دنی او سکوت مشکوک مجامع بین المللی اظهار کرد: در این جنایات هزاران نفر جان خودرا از دست دادند و بدن هایی که مُثله و سوزانده شد و  این سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر باعث شدت و وقاحت بیشتری در این جنایات شده است.

,

خطیب جمعه توکهور-هشتبندی وقوع این فاجعه و جنایت های مشابه در جهان را نشانه رسوایی مدعیان حقوق بشر دانست و گفت: این فجایع در مقابل دیدگان کشورها، دولت های اسلامی، مجامع بین المللی و دولت های ریاکار و دروغگوی مدعی حقوق بشر از سوی دولت بی رحم میانمار در حال رخ دادن است اما دبیرکل سازمان ملل فقط محکوم می کند و شورای ظالم امنیت هم که بابت دستگیری یک مجرم هیاهو به پا می کند در این فاجعه به یک بیانیه بی خاصیت اکتفا میکند.

,

بارانی، نقش جمهوری اسلامی ایران در این قضایا مهم دانست و تاکیدکرد: این مکتب امام عظیم الشان است که هرکجا صدای مظلومی بلند شد باید جمهوری اسلامی در صف اول دفاع از آنها باشد و حال این نسل کشی به دلیل مسلمان بودن مردم میانمار در حال انجام است و ما شاهد حرکت درخور توجهی از مسئولان کشور نیستیم.

,

بارانی با اشاره به حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از دولت جنایتکار میانمار و ضمن توصیه به تحرک بیشتر مسئولان کشور، تاکیدکرد: جمهوری اسلامی باید این افتخار را برای خود حفظ کند که علیه ظلم در هر نقطه ای از جهان موضع صریح و شجاعانه خودرا اعلام کند.

,

وی تصریح کرد: دولت باید پیگیر تشکیل جلسه فوری سازمان همکاری های اسلامی باشد و قوه قضائیه هم باید علیه دولت قاتل میانمار اعلام جرم و در مجامع حقوقی بین المللی آنرا پیگیری کند و این کمترین کاری است که میشود برای این مردم مظلوم انجام داد.

,

امام جمعه توکهور و هشتبندی، نسل کشی مسلمانان توسط سعودی ها در یمن و سایر بلاد اسلامی و این جنایات را با چراغ سبز قدرت های اهریمنی جهان دانست و افزود: عامل همه این بی رحمی ها در میانمار زنی است که در سالهای اخیر جایزه صلح نوبل گرفته است و این از طنزهای تلخ بین المللی است که این زن جلاد و قاتل مُصلِح و رژیم سفاک سعودی هم رییس کمیته حقوق بشر میشود لذا باید این عناوین پوچ و بی خاصیت بین المللی را در تابوت گذاشت و دفن کرد.

,

بارانی با درخواست از قوای سه گانه برای نشان دادن حساسیت بیشتر بر موضوع میانمار بر  برنامه ریزی برای فشار سیاسی واقتصادی بر دولت میانمار تاکید کرد.

,

وی ادامه داد: مسئولان ما باید با حمایت از این مردم بی پناه به وظیفه شرعی و انقلابی خود با جدیت بیشتری عمل کرده و به سکوت و بی عملی غیرقابل توجیه خود در برابر این جنایات پایان دهد.

,

بارانی روز مباهله و همچنین نزول سوره هل اتی را در رابطه با شان والا و جایگاه رفیع پیامبر واهل بیت عصمت وطهارت علیه السلام دانست و با گرامیداشت روز خانواده گفت: خانواده کوچک ترین نهاد اجتماعی و آسیب پذیرترین گروه در برابر آسیب های اجتماعی است و آنچه که میتواند سلامت و سعادت خانوادگی را فراهم کند؛توجه به فرامین دینی در نهاد خانواده است.

,

وی  ضمن تبریک و توصیه به شوراهای شهر و بخش و شهردار توکهور و هشتبندی، گفت: بدانید که این فرصتِ مسئولیت توفیقی الهی است که باید بهترین استفاده از آنرا در جهت خدمت به مردم بکنید.

,

بارانی از خدمات و پیگیری های اعضای سابق شورای شهر و بخش هم قدردانی کرد و در ضمن توصیه ای به مسئولان اذعان داشت: سعادت دنیا و آخرت، جلب رضای الهی و عنایت امام زمان ارواحنا فداه در خدمت به مردم است لذادر بین مردم باشید ، درد آنها را لمس و با دلسوزی به دنبال حل مشکلات آنها باشید، محرومان و مستضعفان جامعه را دریابید، تفکرات و دعواهای حزبی و سیاسی را وارد کار خود نکنید و با همدلی و وحدت در جهت خدمت به این مردم شریف حرکت کنید.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه