اخبار داغ

محرومیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران کاهش یافت

محرومیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران کاهش یافت
مدیر رسانه و اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران از کاهش محرومیت میزبانی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،امین دهقانی مدیر رسانه و اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساراندر این خصوص گفت: رایزنی های مسئولان باشگاه با کمیته محترم انضباطی و سازمان لیگ فوتبال نتایجی خوبی داشته و احتمال لغو محرومیت افزایش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

وی تصریح کرد: تلاش مسئولان باشگاه برای برگزاری بازی این هفته تیم فوتبال با شهرداری ارومیه در گچساران ادامه دارد و در صورتیکه کمیته انضباطی تایید نماید بازی در استادیوم شهدای نفت بر گزار می شود و در غیر اینصورت بازی در شهر اهواز خواهد بود.

,

مدیر رسانه و اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران تاکید کرد: لغو محرومیت میزبانی برای دو بازی آخر خانگی حتمی است.

,

دهقانی همچنین در خصوص محرومیت فرشید علیزاده بازیکن فصل پیش این تیم افزود:محرومیت فرشید علیزاده با تمام تلاشهای که برای کاهش آن صورت گرفت در کمیته استیناف تایید شده و با رایزنی که با وکیل باشگاه شده پس از گذشت نیمی از مدت محکومیت مجددا درخواستی برای بخشش و کاهش محرومیت این بازیکن از سوی باشگاه داده خواهد شد.

,

وی همچنین در خصوص صدور آی دی کارت خبرنگاران نیز تصریح کرد: کلیه مدارک خبرنگاران ورزشی فعال به روابط عمومی سازمان لیگ ارسال شده و کلیه کارت ها پس از صدور کارت های لیگ برتر و لیگ یک صادر می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه