اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان:

ائتلاف عبری-عربی نسل کشی نظام مند مسلمانان را مدیریت می کند

ائتلاف عبری-عربی نسل کشی نظام مند مسلمانان را مدیریت می کند
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: نیروهای عربستان در میانمار حضور دارند و ارتش رژیم صهیونیستی این نسل کشی را مدیریت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از برکات نورانی امام راحل تأسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است و نقش مهمی در اداره نظام جمهوری اسلامی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

حجت الاسلام متقی نیا اظهار داشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور امام  بزرگوار و فرآورده امام بزرگوار است لذا هیچ مصوبه و اقدامی متفاوت از مبانی انقلاب و میراث امام خمینی(ره) نباید از مجمع تشخیص مصلحت نظام نبایستی مشاهده شود و این مجمع همانظور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند باید انقلابی فکر و عمل کند و انقلابی بماند.

,

 

,

وی با اشاره به قتل عام مسلمانان میانمار گفت: مسلمانان میانماری در روهینگیا در معرض دید جهانیان و در ویترین و فضای شیشه ای دنیا قتل عام می شوند و این نسل کشی نظام مند مسلمانان با هدف پیش‌گیری از رشد جمعیت مسلمانان در اقصی نقاط دنیا همچون سوریه، یمن و در میانمار انجام می شود.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد تصریح کرد: مسلمانان را زنده زنده می سوزانند، خانه هایشان را آتش می زنند چه کسانی این قتل عام نسل کشی را ساماندهی می کنند،هدفشان چیست، چه کسانی اجرا می کنند و علت سکوت جوامع پرمدعای بین المللی چیست؟

,

 

,

حجت الاسلام متقی نیا گفت: نیروهای عربستان در میانمار حضور دارد و ارتش رژیم صهیونیستی این نسل کشی را مدیریت می کند یعنی یک ائتلاف عبری-عربی و ائتلاف جعلی صهیونیستی وهابیت شکل گرفته است.

,

 

,

کشتار مردم میانمار بار دیگر رسوایی مدعیان حقوق بشر را آشکار کرد

, کشتار مردم میانمار بار دیگر رسوایی مدعیان حقوق بشر را آشکار کرد ,

حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به کشتار مردم میانمار گفت: رقم آوارگان مسلمان این کشور تا به حال به 400 هزار نفر رسیده که در شرایط اسفباری در نواحی مرزی بنگلادش بدون کمترین امکانات به سر می برند و هزاران آواره مسلمان میانمار که موفق شدند از جهنم ارتش این کشور فرار کنند با تشنگی و گرسنگی دست به گریبان هستند.

,

 

,

وی اضافه کرد: در این هفته ابعاد فاجعه مسلمانان میانمار گسترده تر شد و تا به حال توسط ارتش میانمار چهار هزار نفر بی گناه جان داده اند و ارتش میانمارآوارگان مسلمانی که همه زندگی خود را گذاشتند را نیز در منطقه مرزی تیرباران می کند و به کشتار آنها ادامه می دهد که این جنایات وحشتناک توسط رژیمی صورت می گرفت که رهبر آن جایزه صلح نوبل را کسب کرد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: توطئه کشتار مسلمان این بار در میانمار نشان می دهد که اسلام ستیزی و فشار بر مسلمانان با جدیت آمریکا و رژیم صهیونیستی و در سکونت مجامع و مدعیان حقوق بشر این توطئه با شدت ادامه می یابد.

,

 

,

به گفته وی جنایات اخیر و کشتار مردم میانمار بار دیگر رسوایی مدعیان حقوق بشر را برای همه جهان آشکار کرد و  همه این فجایع در مقابل چشم کشورهای مدعی حقوق بشر رخ می دهد.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به این که دولت میانمار باچراغ سبز آمریکا و صهیونیست به این کشتارها ادامه می دهد افزود: نه تنها مجامع بین المللی تا کنون نتوانسته و نخواسته از این همه جنایت جلوگیری کند بلکه تا کنون اقدام عملی برای پایان این همه جنایات صورت نگرفته است.

,

 

,

نباید در برابر نسل کشی میانمار سکوت کرد

, نباید در برابر نسل کشی میانمار سکوت کرد,

حجت الاسلام محمد سوری، امام‌جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: نباید در برابر نسل کشی و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان مسلمان میانمار سکوت کرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه مدت ها است که مسلمانان بی دفاع و بی پناه میانمار در مقابل چشمان دنیا و مجامع بین المللی در آتش می سوزند افزود:در سال های اخیر جایزه صلج نوبل به کسانی اهدا می شود که کار آنها خیانت و جنایت است.

,

 

,

امام‌جمعه پلدختر بیان کرد: باید به حال این جامعه  که این گونه افراد در راس آنها قرار دارند افسوس باید خورد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید از مظلومان پشتیبانی کنند ادامه داد:در قبال جنایات میانمار همه مسلمانان باید بسیج شوند و اعلام حمایت کنند.

,

 

,

حجت الاسلام سوری در بخش دیگری از سخنرانی خود به دیدار اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری از اعضای جدید مجمع خواستند در دیدگاه های خود با جهت گیری و تفکر انقلابی دقت نظر داشته باشند.

,

 

,

دولتمردان و نمایندگان مجلس بدلیل روحیه دنیا طلبی درمقابل جنایت های میانمار سکوت کرده اند

, دولتمردان و نمایندگان مجلس بدلیل روحیه دنیا طلبی درمقابل جنایت های میانمار سکوت کرده اند,

حجت الاسلام سهراب ترکی، امام جمعه موقت الیگودرز در خطبه های نماز جمعه این هفته  به دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید بازویی انقلابی برای مقام معظم رهبری باشد و با مشاوره دادن به رهبر معظم انقلاب و ارائه راهکار در جهت رفع معضلات کشور قدم بردارد.

,

 

,

 رئیس شورای نگهبان الیگودرز ادامه داد: متاسفانه هر نماینده یا مسوولی که بعد از گرفتن پست در مجمع تشخیص مصحلت بکارگیری می شد که اتاق استراحتی وجایگاه دریافت حقوقی برای عده ای شده بود در حالیکه خواسته مقام معظم رهبری بکارگیری افراد آگاه وبا بصیرت است.

,

 

,

وی به جنایتها و فجایع  برعلیه مسلمانان میانمار اشاره کرد وبیان نمود : مقام معظم رهبری در سالهای قبل به اتفاقات شرق آسیا اشاره نمودند وهشدارهای لازم را دادند که متاسفانه مورد بی توجهی قرار گرفت و امروز جمعیت مسلمانان این کشور از چهار میلیون به یک میلیون نفر رسیده است.

,

 

,

خطیب نماز جمعه الیگودرز به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فجایع میانمار اشاره کرد:در مقابل چشمان  یک میلیارد ونیم مسلمان و مدعیان و دروغگویان سازمان حقوق بشر مسلمانان میانمار زنده زنده سوزانده می شوند و تنها اقدامی نمی شود بلکه به مسسول این جنایتها که یک زن جایزه طلح نوبل اهدا می کنند.

,

 

,

حجت الاسلام ترکی به سکوت دولتمردان نیز در این خصوص اشاره کرد: متاسفانه دولتمردان در سالهای قبل درخصوص حمله تروریستی داعش در کشور فرانسه که چند نفر کشته شد سریعا محکوم نمودند ولی  در مقابل  فجایع ونسل کشی که بر علیه مسلمانان میانمار سکوت نموده اند که نشان از روحیه دنیا طلبی آنهاست.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه  نظام مقدس جمهوری اسلامی اولین کشور که در هر کجا  جهان که صدای مسلمانی بلند شود حمایت می کند اضافه کرد: درحالیکه وزیر امورخارجه با همسرش در کنار مردم مسلمان میانمار حضور پیدا می کند ولی متاسفانه وزیر امور خارجه ما در همان زمان با همسرش در کنسرت شرکت می کنند وبرخی نمایندگان مجلس با حرکت مضحک مانند جشن تولد  برای صفحه اینستاگرام ویاعمل زیبای بینی آن هم با 60سال سن مشغول هستند.

,

 

,

امام جمعه موقت الیگودرز اظهار داشت: امروز برخی دولتمردان ونمایندگان مجلس بدنبال رفع حصر سران فتنه هستند وبا نصب بنر در شهر بدنبال حیات سیاسی  وتطهیر حامیان فتنه می باشند و چنان دردنیا وزرق وبرق آن غرق شده اند که  اصلا به سخنان کمک رسانی به براردان دینی  پیامبر اکرم (ص) توجهی نکرده در خصوص کمک و در مقابل این جنایتها سکوت نموده اند  ووظیفه دینی واخلاقی  ما که با  حضور در پایگاههای هلال احمر  جهت یاری رسانی به مسلمانان میانمار تلاش نماییم.

,

 

,

ملتها و دولتها به کمک مسلمانان میانمار بشتابند

, ملتها و دولتها به کمک مسلمانان میانمار بشتابند,

 حجت الاسلام صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با انتقاد از سکوت مجامع جهانی و حقوق بشری در مورد فجایع انسانی در میانمار گفت: همان سلاحی که برای کشتار مسلمانان غزه و بحرین و یمن و عراق بکار برده میشود، همان ابزار کشتار برای به قتل رساندن مسلمانان میانمار بکار برده میشود و همه مسلمانان جهان و مجامع بین المللی باید به کمک مردم مظلوم میانمار بشتابند.

,

 

,

حجت الاسلام صالحی در بخش پایانی سخنان خود به دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله نهادهای مهم کشور محسوب می شود و همچنانکه مقام معظم رهبری تاکید داشتند، این مجمع باید انقلابی عمل کند و انقلابی بماند.

,

 

,

آمریکا آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می برد

, آمریکا آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می برد,

حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه دوم نماز جمعه  این هفته با اشاره به اینکه ظلم کردن و ظلم پذیری هر دو است، بیان داشت: مردم هر شهری که مطالبه گر باشند مطمئنا با پیشرفت مواجه خواهند شد و باید در این شهرستان نیز روحیه مطالبه گری را زنده کرد.

,

 

,

وی افزود: معنی مطالبه گری دفاع از حق است، البته مطالبه گری با هرج و مرج تفاوت دارد و باید در راستای قانون حرکت کرد. در بین مسئولین نیز خوشبختانه فرماندار شهرستان از روحیه مطالبه گری خوبی برخوردار است و مسئولین دیگر نیز باید این روحیه را در خود تقویت کنند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان دلفان اظهار داشت: تقدیر و تشکر هم از دیگر ویژگی های مطالبه گری است و جا دارد به نیابت از خود، مردم و مسئولین از سردارعبدالهی فرمانده قرارگاه  سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران کمال تشکر و قدردانی را بعمل آورم که با خدمات بی بدیل خود از قبیل ساخت جاده، مساجد، مدارس و... گام های بزرگی را برای محرومیت زدایی از سطح شهرستان برداشته اند.

,

 

,

وی در ادامه سخنان خود به  تعلیق تحریم های ایران اشاره کرد و گفت: بنا بود تمامی تحریم ها لغو شود اما طرف مقابل با بدعهدی های خود اعلام می کند که ما تنها تحریم ها رو تعلیق کرده ایم و این در حالیست که هر روز به بهانه ای جدید تحریم های خود را اضافه می کنند.این روزها آمریکایی ها  بهانه بازرسی از بازرسی از مراکز نظامی را وسط کشیده اند و باید بدانند در کشوری که رهبری مقدر همچون امام خامنه ای و مردمی ولایت مدار وجود دارد مطمئنا این آرزو را به گور خواهند برد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه