اخبار داغ

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی:

اسلحه های اسرائیلی که به نسل کشی مسلمانان در میانمار کمک می کند

اسلحه های اسرائیلی که به نسل کشی مسلمانان در میانمار کمک می کند
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: اسلحه های اسرائیلی که به نسل کشی مسلمانان در میانمار کمک می کند هیچ سازمانی پیگیری نمی کند و در برابر آن سکوت کردند، البته در کشور ما مقام معظم رهبری و مسئولین گفتنی ها را گفتند و اعتراضات لازم را انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام کوسه غراوی  ضمن انتقاد شدید از سکوت سازمان های بین المللی در برابر نسل کشی مسلمانان در میانمار در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز اظهار داشت: همه مجامع جهانی از جمله سازمان کنفرانس اسلام وظیفه دارد یک جلسه ویژه تشکیل دهد و بیانیه صادر کند و علاوه بر آن هر کاری که می تواند انجام دهد تا کمکی به مسلمانان مظلوم میانمار انجام شود و جلوی جنایت علیه مسلمانان میانمار گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
 
,
سازمان ملل سکوت کرده
, سازمان ملل سکوت کرده,

وی بیان داشت: سازمان ملل در مقابل نسل کشی مسلمانان در میانمار هیچ کاری انجام نداده است اگر در جای دیگر و برای کشورهای دیگر اتفاقی رخ می داد سازمان ملل سریعا وارد عمل می شد مثلا اگر کوچکترین حادثه برای رژیم صهیونیستی رخ هد سازمان ملل ورود پیدا می کرد اما وقتی پای مسلمانان و نسل کشی مسلمانان در هر جایی دنیا به میان می آید سازمان ملل هیچ کاری انجام نمی دهد و مهر سکوت بر لب می زند.
,
,

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اسلحه های اسرائیلی که به نسل کشی مسلمانان در میانمار کمک می کند هیچ سازمانی پیگیری نمی کند و در برابر آن سکوت کردند، البته در کشور ما مقام معظم رهبری و مسئولین گفتنی ها را گفتند و اعتراضات لازم را انجام دادند.
,
,

کوسه غراوی گفت: باید همه مسئولین ارشد کشوری و مسئولینی که صدایشان به دنیا می رسد بایستی  تمام قد علیه نسل کشی مسلمان در میانمار اعلام اعتراض نمایند، چرا که وظیفه داریم تحت هر شرایطی همه مسلمانان و مستضعفان در کنار هم باشیم، برای اعتلای اسلام  باید هر کار و عملی که لازم است نسل کشی و جنایت علیه مسلمانان در میانمار را متوقف  کند انجام شود و نباید کوتاهی صورت گیرد .
,
,

وی افزود: با اعتراضات باید نشان دهیم که همیشه در کنار مسلمانان علی خصوص مسلمانان مبانمار هستیم.
,
,

کوسه غراوی در پاسخ به این سوال که در هیچ یک از ادیان الهی نسل کشی و جنایت علیه گروه دیگری وجود ندارد، نسل کشی علیه پیروان یک دین از کجا نشات می گیرد؟ گفت: نمونه زندگی مسالمت آمیز بین ادیان در کشور ما ایران است که پیروان ادیان مختلف با صلح در کنار هم زندگی می کنند، مسئله نسل کشی در بین تفکرات مسلمانان وجود نداشته و همواره با مهربانی با دیگر ادیان برخورد می کنند.
,
,

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مسئله را به صورت شفاف عرض می کنم نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظام اسلامی در دنیا و مقتدرترین کشور در خاورمیانه و جهان به هیچ کشوری تعرض نکرده با هیچ کشوری دشمن نیست با هیچ کشوری بدعهدی نکرده، ایران همیشه با مدیریت و سایه مقام معظم رهبری دنبال تعامل با دنیا بوده است.
,
,
 
,
از صدور انقلاب ایران می ترسند
, از صدور انقلاب ایران می ترسند,

وی بیان داشت: این قدرتی که ما ایرانی ها پیدا کردیم باعث نگرانی مستکبران و زورگویان جهان شده است نگران هستند که انقلاب اسلامی ایران و تفکر بیداری اسلامی از طریق ایران به کشورها و ملت های دیگر صادر شود و همواره هر مسئله ای در ایران رخ می دهد  نسبت به آن حساسیت نشان میدهند.
,
,

کوسه غراوی اظهار داشت: ایران در امور هیچ کشوری دخالت نکرده بلکه همواره از کیان و اسلام و مردم خودمان دفاع کردیم برای همین است که می بینیم امنیتی که در کشور ایران اسلامی وجود دارد در هیچ یک از کشورهای منطقه و دنیا  وجود ندارد، کشورهای اطراف ایران از جمله عراق و افغانستان  سوریه و پاکستان نا امن هستند اما ایران با وجود ولی فقیه و مقام معظم رهبری از امنیت کامل برخوردار است.
,
,

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی  خاطر نشان کرد: مردم ایران از قومیت ها و ادیان مختلف با هم متحد هستند و مرزداران کشور در شرایط سخت از مرزهای کشور دفاع می کنند ما همیشه سعی کردیم ارتباطات و تعاملات را با دنیا داشته باشیم اینجا هم نیاز است از توجه به وظیفه انسانی و اسلامی اعتراضات خود را به اتفاقات میانمار و یا هر نسل کشی دیگر انجام دهند.
,
,

وی تصریح کرد: هیچ وقت مسلمانان مسئله  نسل کشی را نداشته و ندارند، امیدواریم صدای ملت ایران و صدای مسئولین به گوش مجامع بین المللی برسد تا بدانند ایران دنبال این است که امنیت در تمام دنیا و برای همه ملت ها رقم بخورد.
,
,
 
,
 مردم و مسئولین وظیفه دارند اعتراض کنند
,  مردم و مسئولین وظیفه دارند اعتراض کنند,

کوسه غراوی بیان داشت: سازمان کنفرانس اسلامی باید تشکیل جلسه بدهد و اعلام اعتراض کند این وظیفه  این سازمان رسمی است، سازمان ملل هم باید یک قطعنامه ویژه و اعتراض به نسل کشی مسلمانان در میانمار انجام دهد اما متاسفانه هنوز هیچ صدایی از سازمان ملل شنیده نشده است.
,
,

کوسه غراوی در پاسخ به این سوال که اعتراضات مقامات مسئول و تجمع های اعتراضی مردم به نسل کشی در میانمار چه اثری می تواند داشته باشد بیان داشت: باید در هر صورت بنا به وظیفه از هر راهی که می توانیم صدای خودمان را به دنیا برسانیم ، حتما باید تجمع ها و اعتراضات رخ دهد باید بنا به وظیفه باید اعتراض کنیم، مردم یک وظیفه دارند مسئولین یک وظیفه دارند که باید انجام شود حداقل صدایمان به گوش دنیا و سازمان های حقوق بشری برسد.
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه