اخبار داغ

گزارشی از بوی ماه مهر در کرمان؛

لوازم التحریر با طرح های ایرانی اسلامی در بازار کرمان/لوازم التحریر ایرانی می خرم تا آینده شغلی فرزندم را تامین کنم

لوازم التحریر با طرح های ایرانی اسلامی در بازار کرمان/لوازم التحریر ایرانی می خرم تا آینده شغلی فرزندم را تامین کنم
این روزها بازار فروش لوازم التحریر در کرمان داغ است و مردم زیادی برای خرید به فروشگاه های مختلف شهر مراجعه می کنند اما جالب اینجاست که لوازم التحریر ایرانی طرفداران بیشتری پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان، این روزها که کمتر از 7 روز دیگر به آغاز سال تحصیلی جدید زمان باقی است، تب و تاب خرید در فروشگاه های لوازم التحریر سراسر کشور بالاست، دانش آموزان و دانشجویان زیادی برای خرید لوازم مورد نیاز خود به فروشگاه ها مراجعه می کنند اما اینکه لوازم خریداری شده چه میزان متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است موضوعی است که در این گزارش به آن می پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

اینجا یک فروشگاه لوازم التحریر در کرمان است، افراد زیادی برای خرید در خیابان منتظر ایستاده اند  تا بتوانند وارد فروشگاه شوند، من هم در صف انتظار ایستادم، وارد فروشگاه که شدم خیلی برایم جالب بود که تمام لوازم آن ایرانی است با طرح های ایرانی اسلامی و زیبا و مهم تر از آن با کیفیت بالا، جالب تر از آن این بود که مردم کرمان به این باور رسیده اند که فرهنگ خودمان غنای بیشتری دارد تا نمونه های خارجی و غربی آن.

,

, ,

از خانمی که در حال خرید از این فروشگاه بود سوال کردم که چرا به سراغ لوازم التحریر ایرانی آمدید، در پاسخ گفت: چرا نباید لوازم التحریر ایرانی بخرم در حالی که من یک ایرانی هستم، مگر مردم کشورهای غربی از لوازم تولید ایران استفاده می کنند که ما این کار را انجام دهیم؟

,

وی در ادامه گفت: سال های قبل تولید کنندگان داخلی و مسئولین امر، مسئله فرهنگ ایرانی را به فراموشی سپرده بودند و تولید آن چنانی در این زمینه نداشتیم اما امروز که لوازم التحریر ایرانی هم کیفیت بالایی دارند و هم زیبا و شکیل هستند چرا از تولید داخلی کشور خودمان استفاده نکنیم.

,

, ,

این بانوی کرمانی تشریح کرد: برخی می گویند لوازم التحریر فرزندانمان باید حتما فلان مارک را داشته باشد، به نظر من این افراد، افراد

,

پدر کرمانی: لوازم التحریر ایرانی می خرم تا آینده شغلی فرزندم را تامین کنم

, پدر کرمانی: لوازم التحریر ایرانی می خرم تا آینده شغلی فرزندم را تامین کنم,

, ,

پدر کرمانی که پسرانش را برای خرید به این فروشگاه آورده بود نیز اظهار کرد: غربی ها با در اختیار قرار دادن نوشت افزار با جلدهای رنگارنگ و فوق العاده ارزان به فرزندان ما سعی دارند مفاخر ایرانی و اسلامی ما را به فراموشی بسپارند و در عوض مفاخر خودساخته ی خود را در ذهن بچه های ایرانی بنگارند.

,

وی افزود: غربی ها دلشان برای ما نسوخته است که لوازم التحریر ارزان در اختیار ما قرار دهند که اگر این گونه بود به ما موشک، هواپیما، ماهواره و نیروگاه اتمی ارزان قیمت می دادند پس بدانید کاسه ای زیر نیم کاسه است.

,

این پدر کرمانی  تصریح کرد: از طرف دیگر من با خرید لوازم التحریر ایرانی گره ای از مشکلات تولیدکنندگان داخلی باز می کنم و باعث رونق تولید داخلی می شوم و این گونه از همین الان زمینه را برای شغل آینده فرزندم فراهم می کنم.

,

با صحبت های این دو همشهری کرمانی در دلم به ایرانی بودن خودم و ذکاوت ایرانی ها بالیدم و آن ها را با اجناس زیبای این فروشگاه تنها گذاشتم تا خرید بهتری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه