اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج:

دانش آموزان نباید از تحصیل بازبمانند/خانواده‌ها فرزندان خود را از آسیب‌های اجتماعی آگاه سازند

دانش آموزان نباید از تحصیل بازبمانند/خانواده‌ها فرزندان خود را از آسیب‌های اجتماعی آگاه سازند
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج گفت: هیچ دانش آموزی نباید به هیچ دلیلی از تحصیل باز بماند و دانش آموزانی که به دلایل معیشتی دچار مشکل شده اند، آموزش و پرورش با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) سعی در رفع دغدغه معیشتی آنان خواهد نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "محمد سعید کنعانی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج با تبریک آغاز سال تحصیلی 97-96 و بازگشایی مدارس گفت: با همت و کار جمعی کلیه عوامل ستادی، مدیران و عوامل اجرایی مدارس در فصل تابستان، مدارس آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموزان را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی اظهار کرد: هیچ دانش آموزی نباید به هیچ دلیلی از تحصیل باز بماند و دانش آموزانی که به دلایل معیشتی دچار مشکل شده اند، آموزش و پرورش با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) سعی در رفع دغدغه معیشتی آنان خواهد نمود تا تمامی فرزندان ایران اسلامی بتوانند به صورت یکسان و برابر از امکانات آموزشی و پرورشی برخوردار شوند.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج افزود: مدارس سنگر مبارزه با جهل و بیسوادی بوده و به هر اندازه که مدارس ما شاداب، بانشاط و معلمانی با انگیزه داشته باشیم، مسلما دانش آموزان بهره بیشتری از این شرایط  برده و نسل آینده ما نسلی پویا و روشنفکر خواهند شد.

,

 

,

کنعانی با اشاره به اولیای بیسواد دانش آموزان گفت: تمامی کسانی که در فاصله سنی 10 تا 49 سال هستند ملزم به ثبت نام در کلاس های سواد آموزی میباشند و در همین راستا نیز اداره سواد آموزی برای شرکت آنان در کلاس ها هزینه های تشویقی در نظر گرفته است.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج بیان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند در زمینه تربیت دانش آموزان موفق عمل کند و اولیای دانش آموزان هم باید در این مهم یاریگر مدارس باشند زیرا خانه و مدرسه دوبال هستند که باهم می توانند دانش آموزان را در مسیر تعالی و پیشرفت حرکت دهند.

,

 

,

کنعانی با اشاره به آسیب های اجتماعی از جمله فضای مجازی، اعتیاد، استفاده از شبکه های ماهواره ای و ... برلزوم آشنایی خانواده ها با فضای مجازی و شیوه های کنترل دانش آموزان در این زمینه تاکید کرد و گفت: خانواده هایی که از این توانایی برخوردار نباشند فرزندان آنان در معرض خطرات بیشتری در زمینه فضای مجازی قرار دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه