اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر یزد:

برای خدمت به مردم شریف یزد قدم بر خواهم داشت/ وامدار هیچ گروهی نیستم

برای خدمت به مردم شریف یزد قدم بر خواهم داشت/ وامدار هیچ گروهی نیستم
عضو شورای اسلامی شهر یزد در خصوص مباحث مطرح شده در مورد لابی های 6 نفره در شورا بیان داشت: بنده از جلسات ۶ نفره اطلاعی ندارم ، علاقه هم ندارم که کسب اطلاع کنم که این هم جای تأسف دارد و خوشحالم که به صورت مستقل وارد شورا شدم و فقط برای خدمت به مردم شریف یزد قدم بر خواهم داشت و وامدار هیچ گروهی نیستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر فرهنگ، عضو شورای اسلامی شهر یزد ضمن اشاره به حواشی رأی گیری یکی از کمیسیون های شواری پنجم شهر یزد گفت: رأی گیری برای کمیسیون ها بحثی با اهمیت بالاست اما ما نباید توقع داشته باشیم که حتماً در یک موضوع مشخص رأی بیاوریم باید بلوغ و انعطاف سیاسی‌مان را افزایش دهیم و این باید مد نظر همه اعضا قرار گیرد که متأسفانه در حال حاضر اینگونه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر فرهنگ,

الهه جورابی همچنین در خصوص مباحث مطرح شده در مورد لابی های 6 نفره در شورا بیان داشت: بنده از جلسات ۶ نفره اطلاعی ندارم ، علاقه هم ندارم که کسب اطلاع کنم که این هم جای تأسف دارد و خوشحالم که به صورت مستقل وارد شورا شدم و فقط برای خدمت به مردم شریف یزد قدم بر خواهم داشت و وامدار هیچ گروهی نیستم.

,

وی افزود: بنده احساس می کنم باید به همکاران من زمان داد تا با جو و فضا آشنایی بیشتری داشته باشند ، برخی جلسات برای هماهنگی ها از قبل  برگزار می شود که شرکت نکرده و از محتویات آن  بی اطلاعم،  اما اگر برخی فکر می کنند شورا سیاسی شده باید به تفکرات آنها احترام گذاشت. بنده به سهم خودم سعی می‌کنم شورای سیاست زده نداشته باشیم و انشاالله اینگونه خواهد شد.

,

جورابی در مورد انصراف محسن ابوترابی از عضویت در کمیسیون فرهنگی اظهار کرد: آقای ابوترابی سبقه درخشانی در امور فرهنگی دارند و امیدوارم شورا از تجربیات ایشان استفاده کند. اما اکنون با توجه به انصراف ایشان و مصوبه هفت نفره کمیسیون بنده در کمیسیون جایگزین ایشان خواهم شد. حال باید دید اعضا کمیسیون برای بنده چه تصمیمی خواهند گرفت که این نکته خیلی مهمی است.

,

وی در پاسخ به سوالی در مورد علت سکوت شورای شهر در مورد حصار کشی منطقه دخمه عنوان کرد: ببینید شورا کارش نظارت است و دخالت در امور اجرا آفت بزرگی است. اعضای شورا صبر کردند تا دستگاه های مربوطه وظیفه شان را انجام دهند، که دیدید انجام شد. پس موضع گیری شورا در آن برهه می توانست تنش زا باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه