اخبار داغ

هشتمین جشنواره تئاتر جنوب؛

تئاتر رودبار گل کاشت/نمایش گیس گل رتبه اول جشنواره تئاتر جنوب کرمان را کسب کرد

تئاتر رودبار گل کاشت/نمایش گیس گل رتبه اول جشنواره تئاتر جنوب کرمان را کسب کرد
گروه نمایش گیس گل شهرتان رودبارجنوب رتبه اول جشنواره تئاتر جنوب کرمان را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، هشتمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با حضورهنرمندان استانی و کشوری در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما, جشنواره تئاتر, جنوب کرمان ,

در این جشنواره ۶گروه نمایشی از شهرستان های جیرفت و عنبرآباد و شهرستان رودبار جنوب حضور داشتند.

,

بنا به اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار جنوب، در این جشنواره منطقه ای که به مدت سه روز برگزارشد هنرمندان رودباری توانستند ۹ عنوان برتر را از ان خود کنند.

,

, ,

بنا بر اعلام نتایج جشنواره منطقه ای جنوب ، مقام اول کارگردانی به ایمان سالمی  ،مقام اول نویسندگی به علیرضا سالمی  ،مقام اول طراحی لباس به زهرا بیات ،مقام اول طراحی صحنه به علی روهنده و علی رضا سالمی  ،مقام اول بازیگر اول زن به فاطمه سالمی و عنوان منتخب تقدیر بازیگری به فاضل راستین ،تقدیر بازیگری به محمدحسین رئیسی همگی به نمایش گیسه گل اهدا شد.

,

, ,

همچنین دیپلم افتخار کارگردانی به سلیمان یوسفی نیا بانمایش تالاب مقام دوم بازیگر مرد کرامت بیات  به نمایش تالاب اختصاص یافت.

,

نمایش گیس گل از جمله آثار راه یافته به هشتمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان به نویسندگی و کارگردانی علیرضا و ایمان سالمی اجرا شد و با کسب رتبه اول جشنواره به مرحله منطقه ای راه یافت.

, نمایش گیس گل از جمله آثار راه یافته به هشتمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان به نویسندگی و کارگردانی علیرضا و ایمان سالمی اجرا شد و با کسب رتبه اول جشنواره به مرحله منطقه ای راه یافت.,
نمایش گیس گل با رویکرد فضای بومی و محلی ، بر اساس آداب و رسوم منطقه ی گرمسیری جنوب کار شده است.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه