اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 بهارستان:

میز و نیمکت های تعمیری به مدارس برگشت

میز و نیمکت های تعمیری به مدارس برگشت
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان گفت: کمیته تعمیر و تجهیز اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در راستای ستاد پروژه مهر 96 در حدود 900 میز و صندلی را ترمیم خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی ۹۷_۹۶ تکاپو و شور و حال خاصی بین دانش آموزان، فرهنگیان، معلمان و مسئولین آموزش و پرورش ایجاد شده است، و همه درحال آماده‌سازی شرایط مناسب برای اولین روز مهرماه می باشند، که یکی از اصلی‌ترین آماده‌سازی‌ها ترمیم ساختمان مدارس و میزها و نیمکت‌های داخل کلاس‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

براین اساس ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهارستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه به فعالیت‌های این اداره در آماده‌سازی مدارس اشاره کرد و گفت: تعمیر و بازسازی میز و نیمکت‌های فرسوده با همکاری کمیته تعمیر و تجهیز ناحیه یک بهارستان یک هفته پیش از آغاز سال تحصیلی انجام شد.

,

وی در ادامه سالم و کامل بودن لوازم مدارس و لوازم تحصیلی را در علاقه‌مندی دانش آموزان به تحصیل امری مهم خواند و اظهار داشت: در همین راستا کمیته تعمیر و تجهیز اداره آموزش و پرورش با همکاری گروه تعمیرات سیار ناحیه یک بهارستان در راستای ستاد پروژه مهر ۹۶، تعداد ۷۰ دستگاه صندلی و ۸۰۰ دستگاه میز و نیمکت از رده خارج را  تعمیر، و مجدداً به چرخه استفاده در کلاس‌های آموزشی مدارس باز می گردانند.

,

لطفی همچنین با بیان اینکه ویژگی‌های این طرح، تبیین کرد: این طرح  باعث صرفه جویی در هزینه‌های مدارس و در قالب فعالیت‌های کمیته تعمیر و تجهیز ستاد پروژه مهر ۹۶ آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان صورت می پذیرد.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه شرکت در جشن عاطفه‌ها باید مورد عنایت شهروندان قرار گیرد، افزود: با هر کمک در جشن عاطفه‌ها یک دانش آموز نیازمند می تواند تحصیل کند یا یک قدم به تحصیل و حضور در مدرسه نزدیک‌تر می شود، درواقع این جشن باعث جلوگیری از محرومیت کودکان بسیاری از نعمت تحصیل و پیشرفت می گردد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه