اخبار داغ

اولین جشن دانش آموختگی 25 دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان+عکس

اولین جشن دانش آموختگی 25 دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان+عکس
اولین جشن دانش آموختگی و تحلیف 25 نفر از دانشجویان( ورودی سال تحصیلی 90) رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سالن ابن سینا دانشکده پزشکی سنندج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،در این مراسم که رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تعدادی از روسای دانشکده ها، اساتید، مدیران، کارکنان، دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه و خانواده های آنان حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تبریک جشن دانش آموختگی به این دانشجویان و خانواده های آنان، گفت: اکنون شما دانشجویان بعد از طی مراحل تحصیلی و تحمل سختی ها و مشقت های فراوان باید در مقام یک دندانپزشک توانا آماده ارائه خدمت به مراجعین و بیماران، بدون در نظر گرفتن موقعیت مادی و اجتماعی آنان باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

سیامک واحدی افزود: در درجه اول خدای سبحان را شاکر باشید که توانستید در یک کشور امن، مراحل تحصیلی را طی نموده و به موفقیت برسید و در درجه دوم زحمات والدین خود را با خدمت به نوه های آنان که فرزندان خودتان هستند قدردان باشید.

,

 

,

وی ضمن تاکید بر بزرگداشت مقام اساتید، اظهار داشت: هر کس آنچه را در توان دارد بدون هیچ توقع و چشم داشتی در اختیار نیازمندان قرار دهد مقام شهید را دارد.

,

 

,

رئیس دانشگاه در پایان بر از استفاده از فرصت خدمت به مردم، به روز نمودن دانش و آگاهی خود با داشتن مطالعه مستمر، حفظ ارتباط با اساتید و دانشگاه، تلاش برای ارتقاء دانشگاه و پیشگام بودن در افتتاح دفتر دانش آموختگان دانشجویان دانشگاه در شعبه دندانپزشکی تاکید کرد.

,

 

,

در ادامه این مراسم نیز رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن خیرمقدم و تبریک این جشن به فارغ التحصیلان و خانواده های آنان، به بیان تاریخچه ای از تاسیس و راه اندازی دانشکده دندانپزشکی پرداخت و گفت: در حال حاضر 256 نفر دانشجو در ورودی های مختلف دندانپزشکی عمومی، تکنسین های سلامت دهان و دندان و دوره تکمیلی در حال آموزش در این دانشکده می باشند.

,

 

,

 افشین شادی, دانشجویان را به رعایت کدهای اخلاقی از جمله برآورده نمودن خواسته بیماران، قرار دادن زمان کافی جهت گرفتن رضایت نامه آگاهانه از بیماران و توضیح تمامی راه های درمان و عوارض آنها بدون در نظر گرفتن موقعیت بیمار، ارائه روش منطقی درمان با وجود تشخیص نادرست، رعایت اصول صحیح ارجاع، عدم ارائه تبلیغات گمراه کننده، شهادت کارشناسانه با رعایت اولویت حق بیمار، عضویت در انجمن خیریه و تلاش برای حفظ و ارتقای سلامت خود جهت ارائه خدمات بیشتر توصیه کرد.

,

 

,

اجرای موسیقی، قرائت بیانیه دانشجویی، قرائت سوگندنامه ، مراسم تحلیف و اجرای کلیپ از دیگر برنامه های پایان بخش این مراسم بود.

,

 

,

گفتنی است در پایان این مراسم پس از تجلیل از اساتید نمونه دانشکده دندانپزشکی از 25 دانشجوی فارغ التحصیل این رشته با اهدای یادبود، تقدیر شد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه