اخبار داغ

بارندگی به روستاهای بخش احمدی خسارت وارد کرد

بارندگی به روستاهای بخش احمدی خسارت وارد کرد
بارش باران تابستانی  امروز دربرخی روستاهای دهستان کوهشاه از جمله تیاب ،اسدآباد و جائر که همراه با تگرگ بود علاوه بر اینکه دامداران را خوشحال کرد، خسارت هایی هم به روستاها وارد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسداله حسینی پور رئیس شورای اسد آباد بخش احمدی در گفتگو با خبرنگار پیارم ، اظهار کرد: با توجه به بارندگی چند روز رودخانه ها طغیان کرده وبرق چند روستا قطع شده است که به همت اتفاقات منطقه احمدی برطرف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار پیارم ،,

اسداله حسینی پور افزود: طغیان رودخانه ها به حدی بود که چندین ماشین گرفتار سیل شدند. وی گفت: این بارندگی باعث آبگیری سدهای آبخیزداری شده ، به علت طغیان رودخانه ارتباط جاده ای بین روستاها چندین ساعت قطع شده  است.

,

رئیس شورای اسد آباد بخش احمدی  تصریح کرد: تا کنون که بررسی شده تعداد35 راس دام تلف گردیده وخسارتی بالغ بر50میلیون تومان به بخش های مسکن ، دام وخطوط انتقال آب شرب عشایر ودامها وارد شده است .

,

اسداله حسینی پورافزود :به علت این بارندگی ومسدود شدن جاده پورمازگرد ارتیاط با مرکز بخش به کندی صورت می گیرد. عنایت اله میرزاده نایب رئیس شورای بخش احمدی نیز گفت: از مسئولین راهداری وفرمانداری درخواست می شود نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام فوری انجام دهند.

,

وی بیان کرد بارندگی اخیر خسارات فراوان به دام ،مسکن روستاها ،مرکبات زیاد وارد شده است .

,

دهستان کوهشاه در 200کیلومتری بندرعباس قراردارد ومرکز آن پوراحمدی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه