اخبار داغ

فرمانده سپاه خدابنده :

فاجعه ای نسل کشی و کشتار در کشور میانمار، سیاست کلی استکبار جهانی است

فاجعه ای نسل کشی و کشتار در کشور میانمار، سیاست کلی استکبار جهانی است
فرمانده سپاه خدابنده گفت: فاجعه ای نسل کشی و کشتار و زنده سوزی مسلمانان که در حال رخ دادن در کشور میانمار است سیاست کلی استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴اظهار کرد: ۱٫۵میلیارد مسلمان در ۶۰ کشور دنیا وجود دارند اما در برابر کشتارهای مسلمانان در یمن، سوریه، عراق و میانمار سکوت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

وی این سکوت را نشان از کم شدن غیرت مسلمانان دانست و افزود: در چند سال اخیر ۵۲ هزار نفر مسلمان در میانمار کشته شده اند و ۲ هزار واحد مسکونی نیز در این کشور تخریب شده است.

,

فرمانده سپاه خدابنده تخریب ۲۰ مسجد طی سال های اخیر و کشتار ۴۰۰ مسلمان میانماری طی دو هفته اخیر را از دیگر جنایان بودائیان این کشور با حمایت دولت میانمار دانست.

,

وی تصریح کرد: سازمان ملل و کشورهای غربی که جایزه صلح نوبل را به رهبر کشور میانمار می دهند هم اکنون در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند.

,

وی با بیان اینکه امت اسلامی نگران کشتار مردم میانمار به دست عده‌ای بت‌پرست و ظالم هستند اظهار کرد: این دسیسه از بازی‌های آمریکا برای کشتار مسلمانان است.

,

ابراهیمی افزود: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ارسال مواد غذایی و اقلام دیگر، باید برای حل مشکل و پایان دادن به فجایع منطقه میانمار با دولت جنایت‌کار و خدانشناس این کشور مذاکره کند.

,

وی ادامه داد: این فاجعه ای نسل کشی و کشتار و زنده سوزی مسلمانان که در حال رخ دادن در کشور میانمار است سیاست کلی استکبار جهانی است، همه مسلمانان جهان و همه افرادی که در این راستا احساس مسئولیت می کنند نه به عنوان یک مسلمان بلکه به عنوان یک انسان در مقابل نسل کشی باید قیام کنند.

,

ابراهیمی اضافه کرد: در این قیام مخصوصا ملت ایران اسلامی که این انقلاب اسلامی  نشات گرفته از انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است نقش مهمی دارند، همه باید یگ گام ویژه بردارند و این گام ویژه باید به عنوان درس عبرت برای دنیا مخصوصا استکبار جهانی شود.

,
وی با تاکید بر نقش دیپلماسی دولتمردان در توقف کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: دولتمردان ایران باید با مسولین و سران بین المللی  رایزنی انجام دهند تا با کمک ظرفیت های بین المللی بتوانند فاجعه انسانی در میانمار را متوقف کنند، این یک وظیفه شرعی و دینی بر عهده مسئولین است.
,
ابراهیمی در پایان به نقش تجمع ها و راهپیمایی های مردمی اشاره کرد و گفت:  مردم هم با حضور در مجامع و محافل عمومی و تشکیل جماعات زیاد نشان دهند که  از این نسل کشی متنفر هستند و  اعلام انزجار و تنفر کنند .
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه