اخبار داغ

دختران نوجوان اصفهانی راهی قم و جمکران می شوند

دختران نوجوان اصفهانی راهی قم و جمکران می شوند
دختران نوجوان اصفهانی از سوی دفتر تخصصی نوجوان روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریورماه از گلستان شهدای اصفهان راهی قم و جمکران می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، طرح فرهنگی تفریحی رو به دریا به عنوان طوفانی ترین طرح دخترانه نزدیک به پنج سال است که به منظور پر کردن اوقات فراغت دختران در ایام تابستان، در سطح فرهنگسراهای شهر اصفهان درحال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این طرح به جذب نوجوانان دختر جامعه شهری می پردازد که حول محور مربی متعهد و متخصص، برنامه های تربیت محور در قالب نشست فرهنگی، اردو، بازی و سرگرمی، فعالیت گروهی و ویژه برنامه هایی متناسب با نیازها و علاقه نوجوانان طراحی و اجرا می شود.

,

طرح فرهنگی تفریحی رو به دریا همچنین با هدف جهت دهی و افزایش بینش دینی، دانش و مهارت های دختران نوجوان و ایجاد خودباوری و هویت بخشی به نوجوانان دختر و براساس مبنای علمی صحیحی برنامه ‏ریزی شده که توانسته در رشد همه جانبه دختران نوجوان شهر اصفهان مؤثر واقع شود.‏

,

دفتر تخصصی نوجوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در همین راستا به برگزاری اردوی قم و جمکران ویژه دختران رو به دریا اقدام کرده است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته 350 نفر از روبه دریایی ها از گلستان شهدا رهسپار قم و جمکران خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه