اخبار داغ

معاون شهرکهای صنعتی استان زنجان خبر داد

پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان زنجان/ سهم واحدهای صنعتی کوچک در اشتغال استان زنجان 85 درصد است

پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان زنجان/ سهم واحدهای صنعتی کوچک در اشتغال استان زنجان 85 درصد است
معاون شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به تامین میزان اشتغال استان توسط واحدهای صنعتی گفت: 85 درصد از اشتغال استان زنجان توسط واحدهای صنعتی کوچک ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعداد واحدهای صنعتی کوچک در استان زنجان اظهار کرد‌: 70 درصد از واحدهای صنعتی استان زنجان کوچک بوده و 30 درصد باقیمانده واحد‌های بزرگ و متوسط هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از اشتغال استان زنجان به واسطه صنایع کوچک ایجاد شده است ابراز کرد: این روند در سطح کشور نیز به این شکل است.

,

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به عمده مشکلات واحدهای صنعتی کوچک استان زنجان اشاره و بیان کرد: عمده مشکلاتی که واحدهای صنعتی کوچک استان با آن مواجه هستند قدیمی بودن دانش فنی است.

,

وی ابراز کرد: قدیمی بودن ماشین آلات سبب کند شدن خط تولید واحدهای واحدها شده و افزایش مصرف گاز و برق دستگاه بالا میرود در نتیجه خط تولید برای تولید کننده به صرفه نمی‌شود.

,

احمدی بیان کرد: برخی از قوانین دست و پاگیر مانند بیمه و مالیات و اختلاف بین شرکا نیز از جمله مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان است.

,

وی با اشاره به ارائه تسهیلات برای رونق تولید این واحدها گفت: واحدهایی که این مشکل را دارند می‌توانند از تسهیلات رونق تولید در جهت حل مشکلات خود استفاده کنند.

,

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت جذب سرمایه ‌گذاران در استان زنجان گفت: باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم و اگر سرمایه گذار احساس امنیت برای سرمایه خود نداشته باشد قطعا از سرمایه گذاری خود منصرف می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان زنجان ابراز کرد: امسال 385 واحد تولیدی به منظور دریافت تسهیلات در این سامانه بهینه یاب ثبت نام کردند.

,

احمدی با بیان اینکه پرونده 100 واحد تولیدی برای ارائه تسهیلات در حال رسیدگی قرار دارد افزود: در مجموع امسال 10 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای مشکل‌دار پرداخت شده است.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه