اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خبر داد

دستگیری اعضای باند ۱۲ نفری یک شرکت هرمی در پرند

دستگیری اعضای باند ۱۲ نفری یک شرکت هرمی در پرند
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری اعضای باند ۱۲ نفری شرکت های هرمی در شهر جدید پرند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی رباط نیوز از دستگیری یک باند شرکت هرمی در شهر پرند خبر داد و اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۸ پرند با فعالیتهای اطلاعاتی و کسب گزارش های مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: مأموران محل دقیق فعالیت شرکت هرمی را در شهر جدید پرند شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی وارد مخفی گاه شده و تعداد ۱۲ نفر اعضای باند گلدکوئیست را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

,

سرهنگ پاشاکی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل موفق به کشف پک های آموزشی، کیس، مانیتور و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت های هرمی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول کرده و در ادامه اذعان داشتند برای عضو گیری و اعتمادسازی عضوها، کار خود را قانونی جلوه می دادند که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه