اخبار داغ

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) قرچک تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی شهر برای انجام اقدامات نیکوکارانه

استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی شهر برای انجام اقدامات نیکوکارانه
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) قرچک گفت: می‌توان از ظرفیت های تبلیغاتی شهر برای انجام کارهای احسان و نیکوکاری در تمام طول سال استفاده کرد و این گونه حرکات را تنها به ماه خاصی محدود نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; در دیدار سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) قرچک با سرپرست شهردار این شهر شیوه های همکاری و مشارکت دو نهاد مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

محمد رضا غضنفری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک با حضور در ساختمان مرکزی شهرداری با محسن شریف سرپرست شهرداری شهرقرچک دیدار کرد.

,

محسن شریف در این دیدار اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد حمایتی و مورد اعتماد مردم است و رمز موفقیت آن جلب اعتمادو حمایت مشارکت های مردمی است.
وی ضمن اعلام آمادگی شهرداری در همکاری با این نهاد گفت : شهرداری در همه زمینه های خدمت رسانی به محرومین آماده همکاری با کمیته امداد است.
شریف در مورد وضعیت جمع آوری زباله، وسعت شهر و تراکم جمعیت را از عمده مشکلات این شهرستان نام برد و خاطرنشان کرد: در سال 96 ضمن رفع معایب روش های جمع آوری زباله، خدمات رسانی شهری با یک رویکرد جدید انجام می شود.

,
,
,

محمد رضا غضنفری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک مدیریت شهری به عنوان یک مدیریت بسیار سخت و مشکل نام برد و بیان کرد: همه مردم و مسئولین وظیفه دارند به نوعی همراه و همیار مجموعه شهرداری باشند و خود را از این مدیرت جدا نبینند و در راه کمک به این نهاد تلاش نمایند .

,

وی گفت: مشارکهای مردمی و اداری در همه مجموعه ها لازم می باشد و اگر این امر نباشد ادارات بی روح خواهند شد. غضنفری تصریح کرد: مشکلات زمانی از بین می روند که همدلی و همراهی در مجموعه های اداری و کارکنان وجود داشته باشد.

,

وی در ادامه به برنامه کمیته امداد جهت انجام امور فرهنگی اشاره کرد و افزود: انجام طرحهای مشارکتی با شهرداری موجب افزایش کمک ها به مددجویان و کاهش آسیب ها می شود و در جهت پیشرفت اهداف بزرگتر می توان پیش رفت.

,

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک با بیان اینکه باید از این ظرفیت های بسیار خوب شهرداری در زمینه کارهای خیر استفاده کرد، افزود: می توان از ظرفیت های تبلیغاتی شهر برای انجام کارهای احسان و نیکوکاری در تمام طول سال استفاده کرد و این گونه حرکات را تنها به ماه خاصی محدود نکرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه