اخبار داغ

نخستین دوره تربیت مربی «سواد فضای مجازی» استان مرکزی

نخستین دوره تربیت مربی «سواد فضای مجازی» استان مرکزی
نخستین دوره تربیت مربی «سواد رسانه‌ای فضای مجازی» استان مرکزی با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان کشوری در اراک در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ نخستین دوره تربیت مربی «سواد رسانه‌ای فضای مجازی» با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و همچنین جمعی از اساتید و کارشناسان کشوری در اراک در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

مهدی برزگر مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان مرکزی، با اشاره به اهداف برگزاری این دوره گفت: به واسطه تربیت مربیانی در حوزه فضای مجازی نهضتی را در استان شکل دهیم.

,

برزگر با اشاره به لزوم برگزاری این دوره آموزشی و تربیتی گفت: سواد رسانه‌ای در حوزه فضای مجازی در کشور نوظهور است، در بحث سواد رسانه‌ای ژاپن و کانادا جزو کشورهای پیشرو در دنیا هستند ولی در ایران حتی در سطح دانشگاه‌های ما چیزی نوظهور و جدیدی است که این نیاز احساس می‌شود تا فرهنگ استفاده از فضای مجازی در جامعه توسعه پیدا کند.

,

مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان مرکزی تصریح کرد: سواد رسانه‌ای در تلاش است با ایجاد نگاهی انتقادی به رسانه‌ها و لایه‌های پنهان پیام‌ها مخاطب را با خطرهای رسانه آشنا کند و با بالا بردن سواد رسانه‌ای از آسیب‌های اجتماعی بکاهد.

,

متین‌فر مسئول مرکز سواد فضای مجازی و کلینیک سلامت ذهن وابسته به سازمان فضای مجازی سراج بیانات سازنده و کارشناسی شده‌ای را که حاصل پژوهش‌های فراوان موسسه ترک اعتیاد فضای مجازی بود را مطرح و به روشنگری آسیب‌ها و تهدیدات موجود در فضای مجازی که خانواده‌ها را تهدید می‌کند، پرداخت.

,

گفتنی است این دوره آموزشی از ۲۳ شهریورماه افتتاح شد که در نخستین روز از آغاز دوره شرکت‌کنندگان از نظر کارشناسان کشوری بهره‌مند شدند. این دوره آموزشی تا ۲۷ شهریورماه‌ ادامه خواهد داشت.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه