اخبار داغ

در تجمع طلاب حوزه‌های علمیه تهران در اعتراض به جنایات ارتش میانمار مطرح شد؛

سازمان ملل هرچه سریع‌تر ورود و به وظیفه ذاتی خود عمل کند

سازمان ملل هرچه سریع‌تر ورود و به وظیفه ذاتی خود عمل کند
اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه تهران با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران اعتراض خود نسبت به کشتارهای اخیر مسلمانان مظلوم در میانمار را اعلام و خواستار ورود سازمان ملل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز، صبح امروز جمعی از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه تهران با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران اعتراض خود نسبت به کشتارهای اخیر مسلمانان مظلوم در میانمار را اعلام کردند و خواستار پیگیری مسئولان داخلی و هم‌چنین سازمان ملل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

در پایان این تجمع اعتراض‌آمیز نیز بیانیه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه تهران به شرح زیر قرائت شد:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَ بِیَعٌ وَ صَلَوَاتٌ و َمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

,

آنان که به ناحق از خانه‌های خود بدون هیچ دلیلی اخراج شدند جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما الله است، و اگر خداوند بعضی از آن‌ها را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند دیرها و صومعه‌‌ها و معابد یهود و نصاری و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می‌شود، ویران می‌گردد و خداوند کسانی را که او را یاری کنند، یاری می‌کند، خداوند قوی و شکست ناپذیر است.

,

سوره حج، آیه۴۰

,

, ,

عصر ما، هرچه به دوران ظهور حقیقت مطلق، امام عصر علیه السلام نزدیک می‌شود، ظرفیت بیشتری برای بروز حقیقت و برانداختن پرده‌های نفاق و دوگانگی می‌یابد. ما مستضعفان عالم، روزهایی را سپری می‌کنیم که به قیمت آوارگی‌ها، کشته شدن‌ها و به خاک و خون کشیده شدن‌ها، آبروی مدعیان انسانیت و اخلاق و مدنیت را می‌بریم و به همگان نشان می‌دهیم که حقوق بشر، سازمان‌های بین المللی، جایزه صلح نوبل و مواردی از این دست، همه دروغ‌هایی رسوا و اجزایی از یک نقشه کثیف استکباری برای چپاول ملت‌ها و دولت‌ها و غلبه بر حق‌طلبان و مستضعفان است.

,

امروز از یمن و سوریه و عراق و فلسطین، تا پاراچنار و میانمار، میدان‌هایی برای درگیری مستضعفان و مستکبران شکل گرفته است. میدان‌هایی برای تقابل و مواجهه‌ای که مرز و مذهب و زمان نمی‌شناسد و هنگامه‌ای است تاریخی و فراملیتی و فرادینی.

,

در این میدان تقابل مظلومیت‌ها و قطره قطره خون‌هایی به ناحق ریخته، و آوارگی‌ها و مجاهدت‌ها، همه، منشأ قدرت و رمز پیروزی حق بر باطل و کفر و استکبار خواهد بود.

,

ما طلاب و روحانیون استان تهران، ضمن محکوم کردن جنایت‌های بودایی که قطعا ریشه‌ای صهیونی و آمریکایی دارد، خود را شریک غم مسلمانان مظلوم روهینگیا می‌دانیم و از همه آزادگان جهان می‌خواهیم پژواک ندای غربی و مظلومیت مستضعفان را به گوش مردم حق طلب دنیا برسانند تا زمینه ظهور منجی مظلومان و مهدی اُمم فراهم گردد.

,

ما از سازمان ملل متحد می‌خواهیم هرچه سریعتر، به وظیفه ذاتی خود عمل کند و شجاعانه وارد صحنه شده و مقابل ددمنشی‌های دولت و ارتش میانمار بایستد و این فاجعه انسانی را خاتمه دهد.

,

, ,

از سازمان جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نیز درخواست داریم به داد آسیب دیدگان و آوارگان روهینگیایی برسند و مرهمی بر زخم‌ها و داغ‌های این مظلومان باشند.

,

سازمان کنفرانس اسلامی، باید راهکارهای عملیاتی برای نجات فرزندانش از دست درندگان بی‌رحم میانمار بیابد و کشورهای اسلامی را برای حل این بحران، به تشریک مساعی فراخواند.

,

بدیهی است دولت‌های اسلامی و خصوصاً دولت ام القراء امت اسلام، جمهوری اسلامی ایران، که پناه مستضعفان عالم است، برای حل این بحران و فاجعه انسانی وظایف خطیری بر عهده دارند و می‌بایست بدون فوت وقت، تمام توان خود را برای توقف نسل‌کشی فرزندان اسلام به کار گیرند و مسئولیت تاریخی خود در این زمینه را انجام دهند.

,

و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّه و نجعلهم الوارثین  

,

انتهای متن/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه